Jump to content

luukkulamppu jäi ylös

Recommended Posts

Kirjoitettu

eukko tuli reissusta,ajo pihaan jäi toinen valo ylös >:(.virrat tulee liittimelle,purin sähkömoottorista sen pienen luukun auki josta näkee hiilet sun muut romppeet.hiili oli toinen loppu,onko saatava noita sähköosia uusia,vai pitääkö ehtiä käytetyt?mitä maksaa

Kirjoitettu

kukas tietää tuon sähkönkulun tuonne lampulle.siihen liittimeen joka tulee moottorille,3liitintä,yhteen tulee jatkuva virta keskimmäiseen sillon kun painaa napista,ja kolmanteen ei tule virtaa.meneekö näin :-X,eipä löydy uusia sähkövempaimia,us partsilta,south westiltä,us centerillä saattas yks olla mut hävittäneet sen >:(.käytetty moottori southilla 100e.racers place ei ole,mistäs sit kysellään. joku jos ostanut mistä löysi?

Kirjoitettu

pimeellä vähän pahempi,eihän se enää kovin pimeää tule :),ennen talvea.tai sit täytyy veivata aina ylös ja ajon loputtua veivata se alas ;D.tietääkös ponu mistä löytyy uusia hiiliä tuohon kapistukseen,vai täytyykö ehtiä uus hiili tuolta tuvan uunista ;D

Kirjoitettu

enpäpä tiedä :o ei kannata paljon käyttää noita luukkuja niin pysyy kunnossa ;)ite ajelen melkest aina parkeilla/lisävaloilla 8)

Kirjoitettu

onko suomessa muita jenkki auto purkaamoita kuin south west trade?jos joltain löytyy moottori tarjoa!!

Kirjoitettu

Kannattaa kysellä tavallisilta huoltoasemilta yleismallin hiiliä jos löytyis sopivat tai sellaiset joista voi viilata sopivat. Parin käyttökinnerin lämmityslaitteen moottorin hiilet on tullu vaihdettua ja hyvin on toiminu. Eikä maksa montaa euroa.

Kirjoitettu

enpäpä tiedä :o ei kannata paljon käyttää noita luukkuja niin pysyy kunnossa ;)ite ajelen melkest aina parkeilla/lisävaloilla 8)

Joo eihän tolla sammakolla kehtaa ajella luukut ylhäällä kun pimeellä,itte oon laittanu niihin alkuperäsiin vilkkuihin huomiovalot jotka toimii sumuvalojen katkasijasta,kertaakaan ei oo poliisit välkytelly valoja,kanssa-autoilijat kyllä ;),joille oon vaan morjestellu takasin.

Kirjoitettu

minkäslaisella liimalla ne tulee kiinni siihen kupariliuskaan?eiks siitä pie virta kulkea sen liiman läpi, minä tiedä ei ole kokemusta tuommosista hommista

Kirjoitettu

minkäslaisella liimalla ne tulee kiinni siihen kupariliuskaan?eiks siitä pie virta kulkea sen liiman läpi, minä tiedä ei ole kokemusta tuommosista hommista

tinalla liimattiin ainaki startin ja laturin hiilet

Kirjoitettu

mullakin jää sillein ehkä jokatoinen kerta kun käyttää luukkulampuja niin toinen ylös, ja sitten kun avaa ja sulkee uudestaan niin sit molemmat, oisko tässäkin hiilissä jotain... vai?

niin ja saa olla aika hämärä että itekään noita luukkuja auon...

keltaset silmät vaan loistaa...

Kirjoitettu

hyvin paljon mahollista,tämä jämähti kerrasta jäädä ylös.vähän pyörähti moottori kun kädellä jelppasin, sit ei virkkanut enää mitään.ei saa enää sullakaan kunnolla hiili kosketusta.kumpi puoli sulla tekee?tuolta ac:ltä löyty kaks valoa,mulle tulee tuo apumiehen puolen siinä on tuo moottorimukana,toinen jäi vielä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...