Seppo Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2006 Olikos se niin että jos ilmastoinnin järjestelmässä ei ole kylmäainetta tarpeeksi tai ei ollenkaan, niin kompura ei lähde pyörimään, eli painekatkaisin estää kompuran solenoidin vetämästä ja siten pumpunpyörimästä???.....dementia alkaa vaivaamaan
Seppo Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2006 Just noin. Jeees, siis se ei olekkaan dementiaa vaan jotain muuta......kiitos diagnoosista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään