maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 näyttäs tihruavan pikkasen tuosta putken juuresta josta lähtee letku jäähdyttäjään.onko saatavana suomesta uusia ja minkälaista hintaa ne pitäävät?
balez Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 onko sun autos mitää ehjää no ei vaiskaa mun autos sama juttu ja oli paikattu jollai ja nyt pitää...mutku muistas et millä
maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 tääkin on paikattu jollain,huomasin kyllä jo ajat sit mut nyt alko hirvittää jos se pamahtaa ajossa
maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 käytettyä ei kehtais hommata kun ne näyttää aina niin ruskeilta.kirkas pönttö jos jollain löytyy tarjoa tänne .nyt ei hajoa laitoin seisonta vakuutukseen tänään
Soppa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 www.moderndaymuscle.com <- tuolta löytyy upouusia.
maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 niin näyttäs olevan 14,95.aikasta etäällä on,en ole ulkomailta tilannut ikinä mitään
JR Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kokeiles SouthWestTradesta. Sieltä ostin omaani päisuntasäiliön muutama suvi sitten.
maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kokeiles SouthWestTradesta. Sieltä ostin omaani päisuntasäiliön muutama suvi sitten. lähetin sähköpostia sinne,tuskin sieltä uusia löytyy,jos löytys kuiteskin melko kirkas pönttö ja räpelöimätön
JR Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Uuden minä sieltä aikanaan halusin ja sain - taisivat tilata Ruotsista. Ruotsista huolimatta oli paketti mulla alle viikossa.
maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 paljon tuli maksamaan?,täytyy pirauttaa jos eivät vastaa viestiin.
JR Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Se oli markka-aikaa, mutta oliskohan tuo ollu alta satasen luokkaa .... oli se. Tosin joskus niiden asenne asiakkaaseen on kuin uunolla rautakaupassa... Kokeiles muuten Rautakumpua kans. Niiltä olen saanu tosi hyvää palvelua ja viitsivät hieman vielä vaivata itseäänkin palvellakseen asiakasta.
maka Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 kysästään sit selviää.south westillä maksaa käytetyt osat saman kuin uudet.lampun noston sähkömoottori 100e,20vuotta vanha.uus maksaa 150e kummankohan ottas .rautakummusta sen verran vielä et siellä on palvelu kohillaan samoin osien hinnat
Senior Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Näinpä. SWT:n hinnoittelu ei ole aivan kohdallaan... siksipä suoraan USA'sta - tai RP:stä tai Part Cornerista....
Mikko Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2006 Se oli markka-aikaa, mutta oliskohan tuo ollu alta satasen luokkaa .... oli se. Tosin joskus niiden asenne asiakkaaseen on kuin uunolla rautakaupassa... Itse oon aika paljon asioinut tuolla Pirkkalan SWT:llä ja saanu tosi hyvää palvelua. Tuntuvat tietävän aika paljon eikä asenne ole kertaakaan ollu kuin uunolla rautakaupassa. Tosin eipä ole muistakaan firmoista paljoa valittamista löytyny.
maka Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 south westiltä vastattiin sähköpostiin,heiltä löytyy uusia paisuntasäiliöitä hyllystä ja hinta on 26e
Crisis Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 oliskohan sulla kuvaa tuosta paisuntasäiliöstä. Olis kiva nähä millainen se on ennen ku tilaan. oon omani putsannu kunnolla mutta uusi on kumminkin uusi. Haluun vaan nähä että se on se iso malli ettei se pienempi/vanhempi
JR Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Eiköhän ne nykyään myy vaan näitä isompia pönttöjä - mulle ainakin lähettivät aikanaan sen isomman version ihan automaattisesti.
maka Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 oliskohan sulla kuvaa tuosta paisuntasäiliöstä. Olis kiva nähä millainen se on ennen ku tilaan. oon omani putsannu kunnolla mutta uusi on kumminkin uusi. Haluun vaan nähä että se on se iso malli ettei se pienempi/vanhempi ei laittaneet kuvaa tulemaan.soitti et sellasia löytyy
JR Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Tossa konehuoneen vasemmassa reunassa näkyy mulle myyty (SWT) pytty - aika paljon isompi kuin orkkiksena ollut muki. http://pontiac.atjw.net/sivupohja/galleria/pic_1/6.jpg
maka Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 käykö alkuperäisiin kiinnikkeisiin ettei tarvii rautalangalla laittaa
Crisis Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 porakone on keksitty... sama pönttö tuntuu olevan ku 89 firebird formulassa vakiona (tbi)
JR Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Näkyyks sieltä mun rautalangat vai .... Ei muuten tainnutkaan ihan mennä vanhoihin reikiin .... mites toi nyt oli ... hittoko ei muista. Oliskohan ollu niin että joku reikä mun piti borrata. ... mutt ei siel rautalankaa oo
maka Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 ei siellä rautalankoja näy,ajattelin omaan laittaa .tässä kuva omasta pöntöstä.taitaa olla alkuperäinen?
JR Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 voipi olla (on se ainakin jonkun auton alkuperänen ). Uus täyttää aika hyvin ton tilan. Noo sulla on tilaa - ehkä tota yhtä relettä voit joutuu vähän siirtään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään