Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tarkoituksena olis vaihtaa 85mph mittari 140mph mittariin. Onnistuuko pelkästään mittariston vaihdolla vai pitääkö jotain muutakin vaihtaa? Niin ja onko kaikki mittarit sähköisiä vai onko myös vaijerilla toimivia?

Juhani LS1
Posted

Ainakin -82-83 oli mekaaninen mitsku ja 85MPH, jossain välissä vaihtuu pulssi määrä sähkösissä, tai sitten muistan väärin.

• 4 weeks later...
Guest Jukka
Posted

Sähköinen mittari tais tulla vasta 1990

Posted

Sähköinen mittari tais tulla vasta 1990

Ainakin -88 trans amissa on sähkönen mittari.

Posted

Mulla on -89 Formulan mittari ylimääräisenä ja eipä sinne mitään vaijeria mene. Eli sähköinen on.

Posted

-87 sähkömittari alle sen vaijeri mittaristo.ja ponussa ei ole yli 85mph mittaria vaijeri vetoisena.

itselle tulossa modattu mittarinpohja,kunhan kaveri sen joskus sais tehtyä.tulis varmaan useampi kerralla jos tarvis.

• 1 month later...
Posted

Nyt olis 120mph mittari hommattuna. Kyllä se vanha mittaristokin on sähkökäyttöinen vaikka vuosimalli on -86.

• 3 years later...
Posted

Vanha aihe, mutta nyt ajankohtainen. Mulla on tossa laitoksessa 85mph mittari, onkohan tuo sähköinen? Jos vaihtaisi 120mph mittarin tilalle, onnistuuko jos entinen sattuukin olemaan vaijeri viritys ???

-esa

Posted

Vanha aihe, mutta nyt ajankohtainen. Mulla on tossa laitoksessa 85mph mittari, onkohan tuo sähköinen? Jos vaihtaisi 120mph mittarin tilalle, onnistuuko jos entinen sattuukin olemaan vaijeri viritys ???

-esa

onnistuu, mutta sit tarttee välimokkulan jolta saa sähköiset impulssit sähkömittarille.