BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Onkos kellään kokemuksia kuinka paha ääninen tuosta 3-genistä tulee suorilla putkilla? Ite oon nyt tossa suunnitellu jos ottas ton takavaimentajan pois ja laittas suorat putket tilalle. Nythän mulla on Edelbrockin peltisarjat, ei kattia ja Edelbrockin RPM serie putkisto. Mukavasti murahtelee tollakin ja matka-ajossakaan ei kuulu sisälle juuri mitään tasakaasulla alle 120km/h nopeuksissa. Mitenhän muuttuu, jos ottas ton takavaimentajan pois, haaroittas sen vaimentajalle tulevan 3" putken kahdeksi siinä taka-akselin kohdalla ja toisi auton keskeltä takaa pihalle 2x3" putkilla..? Olis muutenki vähä erilainen ku muilla Eihän se haittaa jos kiihdytettäessä raivoaa ku elukka, mutta huutaakohan liikaa sitten matkanopeuksissa? Nyt ei ainakaan ole yhtään häiritsevä matkanopeuksissa ja eihän tuo ihan älyttömiä varmaan vaimenna tuo RPM serie vaimenninkaan.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Mulla on nyt 4g surat torvet sivulle.Välissä on kylläkin noi 3" katit.Tyhjäkäynnillä 96 db ja 2000 kierroksia niin 109 vai oliko se 106db.Että ääntä on
BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Mulla on nyt 4g surat torvet sivulle.Välissä on kylläkin noi 3" katit.Tyhjäkäynnillä 96 db ja 2000 kierroksia niin 109 vai oliko se 106db.Että ääntä on Joo no katit vaimentaa kyl aika paljon, mulla oli sellanen Buick STW jossa katti ja sivuputki pelkästään. Miehekkäät oli äänet Muttei liian isot... Koneena oli Oldsin vakio 307cid. Eipä nuo desibelit paljoa mulle sano, sivuputket tosin kuulostaa sisälle äänekkäämmiltä kuin tuollainen putkisto mitä ite suunnittelin, tulee kuitenki perästä ulos niin ei kuulosta hyttiin niin pahalta Onkos kellään 350cid:ssä peltisarjat ja pelkkä suora putkisto sen jatkeena ja miltä kuulostaa?
jouni.r Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 mulla oli hetken suora putki,köröttely vauhdilla piti mukavaa ääntä,yli 3000 kierroksis ääni meni pilalle johtu varmaan tehoista..
BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 mulla oli hetken suora putki,köröttely vauhdilla piti mukavaa ääntä,yli 3000 kierroksis ääni meni pilalle johtu varmaan tehoista.. Mitä tarkoitat et meni pilalle?? Niin ja oliko häiritsevä matka-ajossa alle 2500rpm kiekoilla?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Katit otti ääntä vain 2 db pois.106 on sama kun huudat ihan täysii toisen korvaan
BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Osta Borlat alle - et kadu Äh, mulla on jo hyvä vapaavirtausputkisto: Edelbrockin RPM Serie peltisatseilla... Mutta kun suorat putket jotka tulee keskeltä autoa vierekkäin 2x3" ulostuloilla alkanu kiinnostaa
jouni.r Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Mitä tarkoitat et meni pilalle?? Niin ja oliko häiritsevä matka-ajossa alle 2500rpm kiekoilla? ääni rupes muistuttaa kuin sikaa olis tapettu ,kuulosti tosiaa tyhmälle,kylällä kun siis kiihdytteli/suditti,matka ajossa pintakaasulla ei huutanu pahemmi.aika hiljainen.ja normaalis kylä ajos äänet oli 10+
BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 ääni rupes muistuttaa kuin sikaa olis tapettu ,kuulosti tosiaa tyhmälle,kylällä kun siis kiihdytteli/suditti,matka ajossa pintakaasulla ei huutanu pahemmi.aika hiljainen.ja normaalis kylä ajos äänet oli 10+ Jaahas, vai että sikaa tapettu ;D Miksikäs ajattelit et johtuko virityksistä? Olikos sulla peltisarjat silloin??
atte Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Katit otti ääntä vain 2 db pois.106 on sama kun huudat ihan täysii toisen korvaan varoitusten/suositusten mukaan autosi aiheuttaisi vakavia kuulovaurioita 3min jälkeen mahtaa olla naapureilla aamulla kivaa...
BlackZ Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 varoitusten/suositusten mukaan autosi aiheuttaisi vakavia kuulovaurioita 3min jälkeen mahtaa olla naapureilla aamulla kivaa... Täällä asuinalueella missä mä asun Oulussa niin ihan oikein vaan naapureille että repivät pelihousunsa aamulla ku Camaron laittaa tulille...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 varoitusten/suositusten mukaan autosi aiheuttaisi vakavia kuulovaurioita 3min jälkeen mahtaa olla naapureilla aamulla kivaa... Pitää ajella kuulosuojaimet päässä,oikeesti
PSN Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2006 mahtaa olla naapureilla aamulla kivaa... Itellä pakoputkisto ollu jo asennusvaiheessa "jonkun" aikaa... Y-putki 2,5", jossa 2x Randomin katit ja y-putken perässä 3" Dynomaxin Bullet, joka ei varmaan vaimenna mitään. Ja siihen se sitten loppuukin, etupenkkien kohalle auton alle. Puol kuus lähen töihin eikä kukaan ole vielä tullu valittamaan. Auton sisällehän tuo kuulostaa ihan kauheelta. Paitsi urku auki päästellessä.
Soppa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Eikös sähköinen cutoutti oo tähän ratkaisu? Saa suht hiljaseksi napista painamalla ja täyden räyhän päälle yhtä helposti. Tuus kuunteleen, asennan itelle kunhan saan leiman ensin
Z-mo Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Nythän mulla on Edelbrockin peltisarjat, ei kattia ja Edelbrockin RPM serie putkisto. Mukavasti murahtelee tollakin ja matka-ajossakaan ei kuulu sisälle juuri mitään tasakaasulla alle 120km/h nopeuksissa. Mulla on muuten täysin identtinen putkisto, paitsi Marteliuksen peltisarjoilla. Tykkään kyllä tuosta Edelin RPM-änkkäristä, kierroksilla räyhää ihan mukavasti. Täytyy kyl sanoa ettei tuo matka-ajossa mikään kovin hiljanen oo, kiekat kun on yli 2000 rundin, niin kabiinissa on semmonen mukava tasainen jytinä ja humina.
BlackZ Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Ei tässä nyt ole tarkoitus pelkästään isoja ääniä saada, vaan se tuplaulostulo auton keskeltä on se toinen tarkoitus joten ei se cutout ole sinänsä se juttu mikä tän tarpeen täysin tyydyttäisi Niin ja kyllähän tuo silleen vähä jytisee matka-ajossa tolla putkistolla, muttei olleskaa liikaa
Z-mo Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Joo, ei ne liikaa matkassa jytise, silleen sopivasti. Ei rupee korvat vielä ainakaan n. 4 tunnin jälkeen ittekseen tinnittelee... Kovat äänet ei välttämättä kuulosta hyvältä, ite en ainakaan henk.koht. tykkää suorien putkien "rännisoundista". Mitä matalampaa jytinää, sen parempi
pate Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 tulee liian kovat äänet. kokeilin ilman änkkäreitä kun tein nuo tuplaputket
Guest Konekolli Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 ja höpö ei tule itte tein aikoinaan sen takapöntön ns, suoraksi ja katti oli luonnollisesti hyllyssä,, useemman kerran konstaapeli pysäytti mut sävelistä ei tullut mitään noottia leimalle en tosin ilennyt mennä niillä kun vedättää nätisti ei kasista paljoa ääntä lähde.. mut oli se hienoa lähteä jonku "hitaamman" ohitse kun läpän pohjaan lintatessa alkoi edellä ajavan pää pyöriä jo ennen kuin vilkkua laittoin ;D p.s mulla oli noin 10cm takapuskurin yli putken päät, hiljentää sisälle
BlackZ Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2006 ja höpö ei tule itte tein aikoinaan sen takapöntön ns, suoraksi ja katti oli luonnollisesti hyllyssä,, useemman kerran konstaapeli pysäytti mut sävelistä ei tullut mitään noottia leimalle en tosin ilennyt mennä niillä kun vedättää nätisti ei kasista paljoa ääntä lähde.. mut oli se hienoa lähteä jonku "hitaamman" ohitse kun läpän pohjaan lintatessa alkoi edellä ajavan pää pyöriä jo ennen kuin vilkkua laittoin ;D p.s mulla oli noin 10cm takapuskurin yli putken päät, hiljentää sisälle Jep Tuota just oon vähä ajatellut. Putken päät minäkin vetäsin kuitenki sinne takapuskurin rajaan, joten sisälle ei pitäs varmaan liikaa meteliä tulla. Ihan eri asiahan se on sivuputkilla, joiden päät on korvien molemmin puolin No, pitää varmaan kokeilla, eipä tuo paljoa maksa pari käyrää ja reilu metri 3" rosteriputkea
MikkoV Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Trans Amissa oli suorat 3" putket peltisarjojen jatkeena (musta 2gen 455:sella, oululaisena tiedät ehkä auton ex-omistajan ajoilta) ulospäin jytisi niin että lasit helisi ja kiihdyttäessä piti sisälle kohtuu ärjyt sävelet mutta matka-ajossa ihme kyllä aika "hiljainen" vaikka kierroksia koneessa 2500-3500rpm, kovemman äänen sisälle matka-ajossa yleensä on pitänyt jotku japski turbolaitteet 3" rännillä ja yhdellä vaimentimella.
BlackZ Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Trans Amissa oli suorat 3" putket peltisarjojen jatkeena (musta 2gen 455:sella, oululaisena tiedät ehkä auton ex-omistajan ajoilta) ulospäin jytisi niin että lasit helisi ja kiihdyttäessä piti sisälle kohtuu ärjyt sävelet mutta matka-ajossa ihme kyllä aika "hiljainen" vaikka kierroksia koneessa 2500-3500rpm, kovemman äänen sisälle matka-ajossa yleensä on pitänyt jotku japski turbolaitteet 3" rännillä ja yhdellä vaimentimella. Jep, TA-455:n entinen auto! Sekös on nyt sulla..?!
Jarno Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2006 tulee vaan mieleen,että minkä h*lvetin tähden täytyy suora hormi laittaa? Kuuluu enemmän eskorttiporukalle. kyllä sopivalla vaimentimellakin saa sellaset jylinät että tuntuu munaskuissa asti!
BlackZ Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2006 tulee vaan mieleen,että minkä h*lvetin tähden täytyy suora hormi laittaa? Kuuluu enemmän eskorttiporukalle. kyllä sopivalla vaimentimellakin saa sellaset jylinät että tuntuu munaskuissa asti! Äh, kyllähän ne suorat putket nimenomaan kuuluu näihin V8 laitteisiin ja niihin eskortteihin niitä ei olisi koskaa pitäny laittaa!!!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään