Jump to content

'69 Firebird

Toni

Recommended Posts

Kirjoitettu

eli ostit siis pois sen.. hieno auto... eikä ainakaan tuntunut kovalta tuo pyynti jos auton on kaikin puolin ok :)

Kirjoitettu

eli kaikin puolin aikamoinen löytö...ihme ettei nopeemmi menny sit kaupaks... monille varmasti oli liian alkuperäinen... mites kulkupuoli...tekniikka pelaa niinku pitää ja sillee??

Kirjoitettu

varmaan autoa koko rahan edestä,jos ei jopa kaksinkertaisesti! HIENO!! 8)

Kirjoitettu

tuota tuli silmäiltyä nettiautosta kerran, kaunis peli kun mikä... onnea uudelle kärrylle!

Kirjoitettu

on yhtä komee vähintään ku kuvissa HIENO :P :Pitekki kuolasin tota viime keväänä ;D

Kirjoitettu

Eihän se oli kiinni kuin välirahan määrästä... :D

Saat tankin täyteen bensaa ja pullakahvit. :)

Kirjoitettu

Tarvii hommata aika iso bensatankki et suostun ;)

Bensa on aika lailla tyyristä tänä päivänä, joten taidan tyytyä tähän omaan talousihmeeseen.

Toi vihreä on kyllä hyvä väri tuohon.

Kirjoitettu

Onnittelut uuden hankinnan johdosta :D 8)

Komean näköinen ja hyväkuntoinen 8)

Kirjoitettu

Hienon näköinen laite,ite tykkään enemmän juuri tuosta -69 mallin keulasta kuin 67-68,vaikka ei tekis yhtään huonoa omistaa mikä tahansa noista vuosimalleista...

Ja mukava nähä tuon vuosimallin Birdejä,tuntuu välillä jenkkilehtiä selatessa että 69 GM ei tehnyt muita autoja kuin Camaroa...

Kirjoitettu

Sisustaa olisi tarkotus rempata...Vinkkejä myyjistä saapi laittaa,jenkeistä tilataan jokatapauksessa (ellen ala hieman "raiskaamaan" autoa),hakusessa ovipahvit,kattoverhoilu,hattuhylly ja kojetaulu.Jos jollain on hyllyssä Pontiac:n nelireikäistä imusarjaa + siihen kaasaria niin olen kiinnostunut varsinkin alkuperäisistä.Pannu on 350:nen.

mutta pidä kuitenki tallessa noi orkkisosat >:(ja mun mielipide on et laitat ton ihan alkuperäisen kuntoon tolla tekniikalla ;)
Kirjoitettu

samoilla linjoilla,vanhat kaarat ansaitsee kunnon osat eli alkuperäiset :).arvo eikun nousee kun vähän viksailet :)

Kirjoitettu

Joo,ei siihen mitää peruuttamatonta tehdä...Verhoilut ainakin tulee alkuperäistä.

;D ;D ;D ;D 8)
Kirjoitettu

Hieno auto.Leveet takanakit,pieni etunoja,kasarilook olis mun makuun.Tee mitä haluut.Hieno auto anyway :)

Kirjoitettu

Joo,ei tota ainakaan nosteta...Renkaat vaihtuu kun löytyy sopivat,allaolevat jätän itelleni.Jos jollain on tietoa nykyisistä vanteista niin kaikki on tervetullutta,ei oikein tietoa ko vanteista tunnu löytyvän.

vanteet nayttaan mun silmissa vanhoilta us mageilta tai american racingeilta

Kirjoitettu

vanteet nayttaan mun silmissa vanhoilta us mageilta tai american racingeilta

Toi myyjä kertoi viimevuonna että noi vanteet olis ton ponun omat optiovanteet tilattu jo uutena ::)
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Ite tekisin tosta kunnon Pro-touring laitteen päivitetyllä alustalla, ahdetulla ruiskutekniikalla, 17-18" kromivanteet leveillä rattailla ja kunnon sisustalla... 8) Niin ja se pikkunen etunoja tietty vielä ;D Hieno on alkuperäisenäkin, mutta kyl mä ton "raiskaisin" surutta... ;)

Kirjoitettu

Jos orkkis tekniikka on paikallaan kokonaisuudessaan, niin ei kannata hukata sitä, vaan laittaa talteen. Eikä kannata tehdä peruuttamattomia muutoksia.

Koko tekniikan vaihto on kuitenkin vaan viikolopun homma jos on palikat ja paikat valmiina.

Butlerilta alu lohkoa ja kansia vaan tilaamaan...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...