ILLU Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Mulla on muutama ongelma 96 avo trans amin kanssa. Ovatko muut törmänneet näihin? 1. ABS inop valo palaa usein, ei kuitenkaan aina. 2. Muitakin varoitusvaloja palaa useasti, kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen, niin joku valo sammuu ja toinen syttyy. 3. Katon lukkojen vastakappaleet on ilmeisesti niin kuluneet ettei katto meinaa pysyä kiinni, myykö kukaan suomessa uusia? 4.Ratti heiluu "outoon" suuntaan, mutta se aihe onkin jo täällä käsitelty. 5.vasen valo ei aina aukea tai sitten se jää auki. Yleensä sitä pitää käydä ruuvaamassa vähän alkuun.
Mika Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 Mulla on muutama ongelma 96 avo trans amin kanssa. Ovatko muut törmänneet näihin? 1. ABS inop valo palaa usein, ei kuitenkaan aina. 2. Muitakin varoitusvaloja palaa useasti, kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen, niin joku valo sammuu ja toinen syttyy. 3. Katon lukkojen vastakappaleet on ilmeisesti niin kuluneet ettei katto meinaa pysyä kiinni, myykö kukaan suomessa uusia? 4.Ratti heiluu "outoon" suuntaan, mutta se aihe onkin jo täällä käsitelty. 5.vasen valo ei aina aukea tai sitten se jää auki. Yleensä sitä pitää käydä ruuvaamassa vähän alkuun. Tuohon kohtaan 5 varmaankin vaikuttaa lampun nostimien hammaspyörät. Ne on muovia ja kuluvat ajan kuluessa.
ta-455 Posted June 4, 2006 Posted June 4, 2006 1.-2. Oisko huono maadoitus akulta runkoon pääsyyllinen? 3. Kuulostaa aika spesiaaliosalta. Itse tilaisin suoraan jenkeistä. 5. Kulunut hammasratas, lampun moottorin muovinen stoppari rikki (= menee liian pitkälle, jää jumi asentoon), sähkövika. Nostele ylös-alas-lamppua ja kato, että siinä on oikea liikerata.
F350 Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 5. Jos ratas on kulunut, sitä ei ainakaan 3 gen valoissa tartte ostaa uutta, kun liikerata on 180 astetta, sen voi kääntää ehjälle alueelle.
TexFinn Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 1. Tsekkaa onko palaneita polttimoita. Joskus palanut lisajarruvalon polttimo voi aiheuttaa ABS INOP:in. 2. Maadoitusvikaa...? 3. Metro-Auto varmaan myy mielellaan, mutta kannattaako sielta ostaa onkin sitten eri juttu... Kannattanee tilata suoraan Ameriikasta. 4. Tyyppivika GM:ssa kuin GM:ssa viimeisen 50 vuoden aikana. 5. Tsekkaapa tama sivu.
Firebird 94 Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 5- Jos jollakin on tuollaista vikaa lampuissa, niin saattaa olla myös että nostimen moottorin hiilet eivät yhdistä kunnolla. Minulla oli moinen vika molemmissa ajovaloissa. Eli, moottori auki ja hiilien kärkien sekä moottorin liukupinnan puhdistus sekä hammasrattaiden rasvaus ja uudelleen läjään. Mulla toiminut aina sen jälkeen molemmat, ja uusia osia ei tarvittu.
Recommended Posts