z-man Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 kyseinen pötikkä täysin jumissa,mistä äkkiä uusi?
JR Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 PartCornerista itselleni ostin - oli suoraan hyllyssä. Eiköhän se löydy myös Us-Partsista ja RP:stä. Edit: Oliskohan hintaa ollu n. 80€, joten kannattaa varmistua että vanha on tosiaan jumissa. Mihinkään puhdistuliemiin ei vanhaakaan IAC:tä kannata upottaa ja jos kokeilet sen sähköisen toiminnan niin ettei IAC ole paikoillaan, niin varamistu ettei se jousi lennä sieltä mihinkään ... mulla meni puolisen tuntia ennenkuin löysin .... mun IAC ei ollutkaan jumissa - yltäpäältä vain töhnässä.
JR Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Säätää tyhjäkäyntiä ja löytyy siitä läppäkoneiston alta (apukuskin puolelta) Nelinapainen pistoke, jossa pinnit neliön muodostelmassa. Edit: ota vanha mukaan kun meet ostaan uutta - niissä kartioissa on hieman eroja.
maka Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 juu eli jotain ruiskuun liittyviä systeemejä,eli ei kuulu mulle,omassa varma kaasutin
JAMANT Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Myös mulla varastotavaraa.... www.jamant.com
z-man Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 mitä sulla maksaa?laita vaikka yv,tä.
JAMANT Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Laitettu yv:tä!! Tosin ei se mikään salaisuus ole, 84,- + rahti!!
Guest pile Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 voiko kysyä. iso vai pieni mäntä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään