Jump to content

peltisatsit

Guest Samppu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Uspartsilta halvat sarjat loppu. Ei mitään tietoo, koska tulee lisää.

Itseasiassa ei tunnu olevan kenelläkään. Kauhee peltisatsibuumi meneillään. Jos joku tietää jossai edukkaat satst yynnissä niin vinkkiä mulle.

Kirjoitettu

Uspartsilta halvat sarjat loppu. Ei mitään tietoo, koska tulee lisää.

Itseasiassa ei tunnu olevan kenelläkään. Kauhee peltisatsibuumi meneillään. Jos joku tietää jossai edukkaat satst yynnissä niin vinkkiä mulle.

nettivaraosassa yhet myynnissä sadalla eurolla,chevrolet osissa :)
Kirjoitettu

Oli täyspitkät. Ei oikein käy, mutta kiitos vinkistä. Taidan pistää pukinsarvet.

Kirjoitettu

Mitkäs ois hyvät ja helpot asentaa tähän TBI birdiini? :)

Summitilta jo katsoin mut kovin on paljo valinna varaa,männöö pää sekasin :-\ ???

-e- siis sellaset et ei tarvis muokata koneen kiinikkeitä jne...

Kirjoitettu

Marteliukset ol kans hyvät ja laadukkaat sariat. ainakin omasta mielestäni

Kirjoitettu

Millainen tehon nousu ois odotettavissa ku lyö noi peltisatsit ja vapari suodattimen paikalleen?

Kattia täs ei ole ja joku tehoputkisto on jo asennettu :)

10hp luulis irtoavan ::)

Kirjoitettu

10 heppaa voi irrota hyvinkii ja mikä myös mukavaa, kulutus tippuu (mulla tippu omassa 2½ litraa).

Kirjoitettu

Ainakin sen huomaa että auto ottaa jenkaa paljon herkemmin.. aikas tukokset on noi alkuperäiset.

Kirjoitettu

Millainen tehon nousu ois odotettavissa ku lyö noi peltisatsit ja vapari suodattimen paikalleen?

Kattia täs ei ole ja joku tehoputkisto on jo asennettu :)

10hp luulis irtoavan ::)

Mulla olis K&N ilmanputsari sellanen pestävä uuden veroinen 30e
Kirjoitettu

Ittellä on kans TBI (jos sitä nyt ei muka joku tiennyt).

Mulla oli varttimailin ajasta laskettuna koneella noin 190hv. Ei paha +20hv, joka tuli pelkillä peltisarjoilla, 3" katalysaattorilla ja K&N ilmanputsarilla. Ja tuon +20hp lisäksi autosta tuli huomattavasti ärhäkämpi vastaamaan kaasuun, eli persuuksin mitattuna tuo tuntui paljon suuremmalta tehon lisältä. Tai no onhan se yli 10% lisää vakioon.

Kirjoitettu

Ittellä on kans TBI (jos sitä nyt ei muka joku tiennyt).

Mulla oli varttimailin ajasta laskettuna koneella noin 190hv. Ei paha +20hv, joka tuli pelkillä peltisarjoilla, 3" katalysaattorilla ja K&N ilmanputsarilla. Ja tuon +20hp lisäksi autosta tuli huomattavasti ärhäkämpi vastaamaan kaasuun, eli persuuksin mitattuna tuo tuntui paljon suuremmalta tehon lisältä. Tai no onhan se yli 10% lisää vakioon.

Waude, täytyy talven aikana ruveta viri hommiin :D

• 1 month later...
Kirjoitettu

Näyttäis samanlaisilta kun mitä mullakin on, mutta noissa vaan näyttää olevan pinnoite päällä ja kollektorin koko 3". Tosin laatikossa olevan tyyppinumeron perusteella sarjojen piti olla tälläiset. Primäärit on vähän eri tavalla.

Tuo Y-putki ei todellakaan ole noin hyvä miltä se tuossa linkin kuvassa näyttää.

Kirjoitettu

Mulla menee flowtech:ssä 6:n primääri 8:n yli ja takimmainen pultti peräti v*ttumainen laittaa :(

Kirjoitettu

Elikä just niinkuin tuossa summitin kuvassa. Samoin mulla. Mutta Flowtechin omassa kuvassapa ei menekään :-\

• 2 months later...
Kirjoitettu

Flowtech vaiko Martelius ?

Kumpi on enempi bolt-on eikä vaadi kikkailuja ?

Hinnat oli ainakin täysin eri suunnilta, martelius 429eur/pari ja flowtech 190eur/pari

Auto thirdgen z28 LG4:lla

Kirjoitettu

martelius enempi bolt-on ja laadukkaampi.y-putken joutuu ostaan lisäksi 210e.kaikki muu on

pultit ,stefat,t-johdot.flowtecissa pelkät sarjat,ohuempi materiaali.y-putken joutuu käsittääkseni väkertää ite.

sitten on edelbrock,ehkä täydellisin bolt on paketti.sarjat ,y-putki,stefat,pultit,spacer holkit

apulaitteille,lampdan johdon jatke.valmiiksi pinnoitettuna.400e ja rapiat us-partsilla,josta jäsen alennusta ;)

Kirjoitettu

martelius enempi bolt-on ja laadukkaampi.y-putken joutuu ostaan lisäksi 210e.kaikki muu on

pultit ,stefat,t-johdot.flowtecissa pelkät sarjat,ohuempi materiaali.y-putken joutuu käsittääkseni väkertää ite.

sitten on edelbrock,ehkä täydellisin bolt on paketti.sarjat ,y-putki,stefat,pultit,spacer holkit

apulaitteille,lampdan johdon jatke.valmiiksi pinnoitettuna.400e ja rapiat us-partsilla,josta jäsen alennusta ;)

Noi jäsen alennukset on huuhaa hommaa,ite neuvottelemalla saa enempi alennusta,nimimerkillä kokemusta löytyy.Ön kuulemma ollu väärät miehet sotkemassa asioita,elikkä alennuksia,sanoi eräs myyjä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...