Jump to content

Käynnistyksen esto?

Shadowcast

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vakuutusta varten, onkos muuten vuoden -89 Trans Am GTA:ssa käynnistyksen/ajonestoa ? Vuoden -89 esitteestä on tuo alla skannattu kuva jossa tuota mainostetaan, ja mulla on tommonen avain missä on tuo musta "näppylä", joka ton mukaan ois hienosti "coded diode". Myöskin jotain mainintaa tuosta oli -88 Trans Am Owner's Manualissa josta mulla on kopio.

Meinasin vaan että jos toi on käynnistyksen esto, niin sittenpä kait voi vakuutuskirjasta ruksittaa kohdan "Elektroninen ajonestolaite". Luulisi vaikuttavan jotain vakuutusmaksuihin tai sitten ei :o Mutta kuitenkin olis kiva tietää...

Jos et saa alla skannatusta tekstistä selvää niin se siis sanoo "The key to Trans Am's security is the key's coded diode. Try to start the car without it and you're stopped cold." Kuva on siis skannattu 89 esitteestä "Pontiac, Driving Enthusiast Handbook, Vol. LXIV (1989)".

key.gif}

Kirjoitettu

Oops... enpä huomannu että ko. aihetta sivuaa jo topicci :-[

Noh, mutta siinä mielssä eri topic et täs haluun vaan tietää onko sellasta :P

Kirjoitettu

kyllä mä ainakin ilmoitin että on ajonesto ja muistaakseni se vaikutti ainoastaan osakaskon (palo/varkaus)maksuihin.

Kirjoitettu

87 mallisessa ei ole vielä kyseistä ajon estoa en tierä onko jo 88:ssa mutta 89:ssä on ja siitä eteen päin

Kirjoitettu

Vuoren varmasti on -88 mallissa. Minulla on. Siis GTA:ssa, muista f-bodyistä en voi mennä takuuseen..... :-X

Kirjoitettu

Vuoren varmasti on -88 mallissa. Minulla on. Siis GTA:ssa, muista f-bodyistä en voi mennä takuuseen..... :-X

mulla oli ennen nykyistä(89 gta ja siinä on) autoa 87 formula ja siinä ei ollut niin se 88 oli vähän epävarma onko siinä mutta tulihan sekin tietoon

Kirjoitettu

Yes. En voi mennä takuuseen -88 tai vanhemmista Camaroista tai Firebirdeistä ; -89 Camarossa oli, mulla oli sellainen ennen nykyistä pirssiä.

Kirjoitettu

olisko se ollut vähäv niin kuin paremmissa malleissa ensin ja tullut sitten 89 kaikkiin.

asian sivusta vähän mulla oli 89 bonneville sse ja siinä ei ollut estoa vaikka kaikki muut fermeet siinä olikin

Kirjoitettu

Hmm... ehkäpä hyvinkin. Luksusversiolla ( -88 ) sitä ajellaan... ;)

Kirjoitettu

Öh.. en mä vuosimallia huomannutkaan ajatella.. mutta siis -89 -->

Firebird / Firebird Formula /Firebird T/A -malleissa ainakin. 8)

Kirjoitettu

Sivuaa kanssa aihetta mutta mistä tietää onko autossa ABS-jarrut? Onko uudemmissa pirsseissä se RPO-listassa ?

Kirjoitettu

Siitä käynistyksen estosta mulle sanottiin että se tuli f-bodyyn 89 eteenpäin sitä ennen corvetessa :)kysyin sitä silloin metrosta ku oli se 89 ;)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

3gen autoissa ei ollut missään mallissa tehtaalta abs jarruja, näin oon käsittänyt. 93 eteenpäin f-bodeissa oli sitten kaikissa vakiona.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...