Jump to content

mistä renkaat ??

Recommended Posts

Kirjoitettu

225/55 on samankokoinen kun 245/50... mulla on edessä 225/50 ja näyttää liian pieniltä,kun pyöräkotelo on kuin messuhalli...

Kirjoitettu

mä käyn välimiitin jälkeen hakemassa 4kpl 225/60 16 kumeja kyytiin ja kattelen sitten mihin ne tulee käytettyy... ;) kaikissa pitäis olla n. 5mm pintaa ja hinta oli niinkin päätä huimaava ku 20e ;D

Kirjoitettu

Mä ostin Tampereelta Sammonkadulta jostain rengasliikeestä 245/50/16 Cooperit. Makso vanteilleen ja paikalleen laitettuina 680 €. :)

• 3 months later...
Kirjoitettu

Noh, onkos kellään nurkissa 15":n talvirenkaita? Koko 215-225 leveitä. Laittasin farkkuun. Rekisteriotteessa sanotaan että 225-70-15. Kuinka pienemmän (215-70-15) renkaan kantavuus riittää? Olisko jollain STRO:n kirjaa, ostasin semmosen kirjeessä.

Kirjoitettu

noita aurooroita en suosittele. mitään ei pidä, mutta nastat kyl pysyy kii.

Kirjoitettu

Noh, onkos kellään nurkissa 15":n talvirenkaita? Koko 215-225 leveitä. Laittasin farkkuun. Rekisteriotteessa sanotaan että 225-70-15. Kuinka pienemmän (215-70-15) renkaan kantavuus riittää? Olisko jollain STRO:n kirjaa, ostasin semmosen kirjeessä.

Kantavuus on se 2-numeroinen luku rengaskoon jälkeen. Isompi numero on "tukevampi". Sinänsä kantavuudella ei ole juurikaan tekemistä koon kanssa jos nyt henkilöautoista puhutaan.

Näppärä kokolaskuri ja nopeusluokat:

http://www.vannetukku.fi/rengasinfo.php?osCsid=d2bb9fd21786827fbde1a27e5b4152bd

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...