Jump to content

apuva egr:ään

Jani

Recommended Posts

Kirjoitettu

pitäisi irroitella lt:stä egr irti, tai oikeestaa imusarja, mutta se egr pitää kait ensin irroittaa että imusarja suostuu nousemaan. millaisilla avaimilla tuo lähtee imusarjasta irti, tai miten sen kannattaa ottaa irti????? kysyy nimim:epätietoinen

Kirjoitettu

juu niihinkin apuja tosiaan kaivataan. työkalu mistä voisi hommata ja millainen. tai joku oma patentti ;D

Kirjoitettu

itse tein ohuesta pellistä siihen pensalinjaan työkalun paremman puutteessa,taittele pelti jonkin samankokosen raudan päällä kun se pensalinja on.yksi klipu siellä jää ilman mutta ohut peltisuikale toiseen käteen ja painat ne sinne kauluksen sisään,näin mulla ainaski aukes.ps.varo sormia. ??? siellä on 3 kielekettä siellä liittimessä. huh mikä selostus.

Kirjoitettu

Jos imusarjaa irrotat, niin egr venttiiliä ei tarvii irrottaa, vaan se putki, joka tulee oikean puolen pakosarjasta imusarjaan venttiilin oikealle puolelle. Putki on kiinni kahdella 13mm (muistaakseni)mutterilla.

Kirjoitettu

itse tein ohuesta pellistä siihen pensalinjaan työkalun paremman puutteessa,taittele pelti jonkin samankokosen raudan päällä kun se pensalinja on.yksi klipu siellä jää ilman mutta ohut peltisuikale toiseen käteen ja painat ne sinne kauluksen sisään,näin mulla ainaski aukes.ps.varo sormia. ??? siellä on 3 kielekettä siellä liittimessä. huh mikä selostus.

Onkos kellään kuvaa kyseisestä vempeleestä?

Kirjoitettu

Jos imusarjaa irrotat, niin egr venttiiliä ei tarvii irrottaa, vaan se putki, joka tulee oikean puolen pakosarjasta imusarjaan venttiilin oikealle puolelle. Putki on kiinni kahdella 13mm (muistaakseni)mutterilla.

toivotaan että semmoisilla on kiinni :) ettei ole mitän torx muttereita.

huomenna jos saisi kannet irti. saa nähdä mitä sieltä löytyy kun tuon purkailee. Jostain syystä kuitenkin nosti paineet jäähdytysjärjestelmään. termari oli uusi, ja toinen jäähdyttäjän korkki myös kokeiltu

Kirjoitettu

egr putki irti, enään ne bensaputket ja sarja ylös ja pesuun ???

Kirjoitettu

bensalinjatkin irtosi tuolla peltikikalla ::)

karstaa löytyi kuten arvata saattoi. no seuraavaksi pakosarjat irti

Kirjoitettu

monesti joutuu tämmösiä kehitteleen akuuttiin vaivaan,hyvä jos tästä sai vinkin :-[

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Mä tein putkesta ja sahasin sen keskeltä halki että sai pensalinjan putken ympärille.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...