redcamaro Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2006 Oon kattellu noita headereita Summitilta 4-genneriini. Onks kellään kiinni tai olisko mielipiteitä suuntaan taikka toiseen ?? Hinta olis sopiva, vaan Racers Placella sanoivat, että pacesetter on niitten mustalla listalla, kun tavara on välistä mitä sattuu ?? RKSporttia haukutaan vuotavaksi ja ClearImage sanoo, että tavaraa saa vasta 8 viikon päästä. Sellasta se on 3.8 omistajana.
Z-28 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2006 Mulla on omat tulossa LS1:seen kontissa. Ne vuotaa, jos käyttää sitä mukana tulevaan tiivistettä, se on pahvia. Kun käyttää GM:n omaa tai muuta metallista tiivistettä, niin ei pitäs vuotaa. Ainakin LS1tech:n sivuillla porukka tykkää. Onhan ne varmasti erilaiset kuin vaikka Coocsin, mutta niin on hintakin Hinta laatu pitäs olla kohillaan, mutta sen näkee sitten kun ne on paikalla. Jos tilaat, tilaa pinnotetu, muuten ruostuu nopeasti puhki ja lämmötkin karkaa konehuoneeseen.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2006 Ihan tyytyväinen PSiin LT1 ssä.Hinta laatu on oikea.Toimitukseen ei sit kannata suuttua tilas sen keltä vaan.Myöhästyvät 99.9% varmuudella.Tavara on niin edukas jotta menekki kova joten varastot tyhjenee väliin ja jos tilaa juuri tuohon aikaan niin voi itku :'( Kutvoseen en tiedä kui istuvat. Ja niitä tiivisteitä morkkaavat joka paikassa osta kunnolliset mukaan! Mulla on nyt toinen koe käytössä niistä PS tiivisteistä.Katotaan kuin pian joutuu vaihtaa...
KimmoT Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2006 Mulla on tuommoiset pitkät Pace setterin sarjat, mutta en ole vielä kerennyt laittaa paikoilleen. Ainakin päälle päin ihan asialliset pakosarjat ja eikä ole pahan hintaiset.
Jaakkima Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2006 Laitoin omaa 95 Trans Amiini vastaavat pinnoitetut tänä keväänä ja melko hyviä kokemuksia tähän saakka. Varsin hyvälaatuinen sarja hintaansa nähden ja paksua tavaraa. Tosin en käyttänyt sarjan mukana tullutta pakosarjan tiivistettä ja pultit olivat hiukan pehmeän oloiset ja egr liitoskohta hiukan sivussa. Lisäksi kolistaa kiihdytettäessä välillä poikkipalkkiin, etenkin kuumana. Lisäksi pitäisi vielä keksiä miten saisi katin laitettua ensi kevään katsastukseen mennessä, kun on hiukan tilan puutetta. Lisäksi hiukan arveluttaa että kuskinpuoleinen kollektori/putki on juuri bensajohtojen kohdalla.
redcamaro Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Tuli Headersit sit Summitilta. Panin US Postilla tulemaan ja viikossa tuotiin kotiovelle eikä rahtikaan ollu ihan hirveen kallis. Pitäs mennä kutvoseenkin hyvin, vaan ans kattoo kun kiinni ruvetaan laittamaan. Onks tolle kunnon tiivisteelle jotain parttinumeroo, niin käyn ostaan sit kunnollisen ennen asennusta
Z-28 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Ihan GM:n alkuperäinen taitaa olla paras (LS1), LT1:stä en sitten tiedä.
Guest juze Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Mulla on pace setterit 3.1ssä.. Halvat oli, mutta ei ollu bolt on Vaati sarjojen mulkkaamista ja matalamman öljyfiltterin..
redcamaro Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Nyt on hetki ajettu pacesetterit kiinni ja voi pojat, kutvosesta löytyi uutta tehoa kun pienestä kylästä ja äänetkin on korvia hivelevät. Tosin siihen saattoi auttaa se, että aikaisemmin oli jo kiinni SLP:n CAI, SLP:n Rocker Arm paketti ja Borlan pakarit. Nyt on Atlantin takaa tulossa Whisper Air Lid vielä kaiken päälle ja sit viedään auto Dynoon, että nähdään kuinka paljon tehoa on saatu lisää.
KKOSKINEN Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Mulla olis ujo pyyntö: laittakaa tonne allekirjoitukseen lyhyt kuvaus autostanne tai edes malli, motti ja vuosimalli. Ei tarvis arvuutella mistä vehkeestä on kysymys. Noita kutosiakin kun on aika monta erilaista.
redcamaro Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Sorry, kyseessä siis -98 Camaro 3.8:n kutvosella
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään