Guest Jukka Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Mites sais esim tuommoisen kuljetettua suomeen? http://tinyurl.com/gr42g
Markus Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Lentokoneella, laivalla tulee halvemmalla,jos ei kiire tai miksei vaikka soutupaatilla, haikarat ei vissiin toimita ku noita n. 3kg:n sinappikoneita
Mika Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2006 Varmaan laivassa kontissa on halvempaa tuoda kuin muuten.
cam68 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2006 amer trading floridassa. suomalainen yritys ja joka viikko lähtee kontti suomeen! olen käyttänyt usein ja käytän jatkossakin,erittäin hyvä palvelu ja rahdin hinnat asialliset harrastajalle. veikkaisin et vaihdelaatikko tulee n.100e:lla.. kannattaa kysäistä ihan puhelimitse. kasissa on niiden ilmoitus. summitillekin laitat vaan toimitus osoitteeksi heidän kontitus paikan ja ne pistää suoraan sen konttiin..
bird72 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Mun summit kamat menee losiin.Lähimmästä puodista lähettävät sinne. Tollanen loota tulee jotain 100e kuluilla kyllä tänne.Laske hintaan 22%alv+tulli 4,5%
pantera Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 50e rahti, lastataan ensviikolla, 3m lattiaa viela vapaana, purku hameenlinnaan, lastataan WPB Fl 33460 saapuu elokuun jalkipuoliskolla, seuraava kontti lastaus alkaa elokuun 2 viikko
Chevy Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2006 amer trading floridassa. suomalainen yritys ja joka viikko lähtee kontti suomeen! olen käyttänyt usein ja käytän jatkossakin,erittäin hyvä palvelu ja rahdin hinnat asialliset harrastajalle. veikkaisin et vaihdelaatikko tulee n.100e:lla.. kannattaa kysäistä ihan puhelimitse. kasissa on niiden ilmoitus. summitillekin laitat vaan toimitus osoitteeksi heidän kontitus paikan ja ne pistää suoraan sen konttiin.. no kun alettiin mainostaa benzboy.com (suomalainen kaveri)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään