Jump to content

Recommended Posts

Posted

tarkotus ois nyt uusia tuohon ponuun nuo takaiskarit,us centerillä näyttäs olevan 40e kpl tekeekö noilla mitään,aika halvoilta kuulostas?taitaa olla bilteman iskarit ;)

Posted

aika halvoilta kuulostaa joo..ite maksoin monroen sensatrac iskareist 80e/kpl.

Posted

RP.stä tilasin KYB343211 82-92 2kpl 60,80e

Posted

onpa ollu edulliset :o
Posted

Gabriel vahvistetut kaasuiskarit southwesttradesta kans jotain 40€/kpl ja aivan pa#¤%t.

Posted

onpa ollu edulliset :o

näin mulla ainakin luki kuitissa ja ton verra niistä maksoin.. ;D
JohnnyMichael
Posted

Gabriel vahvistetut kaasuiskarit southwesttradesta kans jotain 40€/kpl ja aivan pa#¤%t.

Minä laitoin taloudellisen ahdingon takia Gabrielin iskarit ja siinähän nuo mukana kulkee...

Ei minun mielestä mitenkään erikoisen huonot, tosin vaihdoin myös jouset ja puslat uusiin!

Itellä on suunnitelmissa muutaman vuoden päästä säädettävä alusta, niin kyllä nuo siihen asti kelpaa!

Guest Jukka
Posted

KYB agx taa ja KYB gr2 eteen ja hyvä tulee jos ei radalle halua. Tai voi niillä radallekin mennä jos ei ole samanlainen yli-intohimoinen radan kiertäjä

• 1 month later...
Posted

Tänään tuli RP:stä samanlaiset KYBit 64e pari. Ei ole hinnalla pilattu. 8)

Posted

juu ei ;D iha hyviltä tuntuneet tähän mennessä.. tullut ajettuu sellanen 1500-2000 km noilla ja ryhdis ainaki viel :D

Posted

moi!kertokaa mullekin mistä rp:stä ootte tilaillut noita iskareita.pitäs itekkin hommata tohon 82:seen camaroon takaiskarit.

Posted

moi!kertokaa mullekin mistä rp:stä ootte tilaillut noita iskareita.

racers place
  • 1 month later...
Posted

Onko takaiskareiden vaihto vaikea homma, mistäkäsin pääsee käsiksi yläkiinnitykseen?? :)

Posted

Onko takaiskareiden vaihto vaikea homma, mistäkäsin pääsee käsiksi yläkiinnitykseen?? :)

yläkautta maton alla