Mika Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2006 Eli kampiakselin stefan vaihto olisi edessä. Onko iso homma vaihtaa...?
F350 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Vuotaako sulla etupään vai takapään stefa, etupään saa ainakin kolmosissa vaihdettua moottoria irroittamatta. Päivän homma.
Mika Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Vuotaako sulla etupään vai takapään stefa, etupään saa ainakin kolmosissa vaihdettua moottoria irroittamatta. Päivän homma. Etupään stefa.
Markus Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 alakautta kannattaa, eli: auto ylös, ryömi alle, dampperi pois, vanha pois, uus paikallee, dampperi paikallee, ryömi pois alta, auto alas, done...
Mopo305 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Vuotaako sulla etupään vai takapään stefa, etupään saa ainakin kolmosissa vaihdettua moottoria irroittamatta. Päivän homma. HÄH,vai että päivän,aamupäivän,vai 1/4 osa.
Mika Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 HÄH,vai että päivän,aamupäivän,vai 1/4 osa. Etupään vaihto vie ammatilaiselta aikaa noin 2 tuntia ja takaosan vaihto noin 6 tuntia. Tänään kysyin
Guest Camarotti Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Etupään vaihto vie ammatilaiselta aikaa noin 2 tuntia ja takaosan vaihto noin 6 tuntia. Tänään kysyin Harrastelija vaihtaa molemmat 3:een tuntiin
Mika Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Harrastelija vaihtaa molemmat 3:een tuntiin Mahdollisesti voisi olla mahdollista...
Guest Camarotti Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Mahdollisesti voisi olla mahdollista... Lopputuloksesta ei tosin takuuta
Mika Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2006 Joo, viikon päästä sekin nähdään
zodiack Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 mulla alkaa vaihtorumba tänään...
Mika Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 mulla alkaa vaihtorumba tänään... Meneekö dampperi samalla vaihtoon...?
SamTheMan Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2007 Meneekö dampperi samalla vaihtoon...? Mites nää hommat meni? Minulla olisi edessä tässä lähiaikoina... Sam
Mika Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Mites nää hommat meni? Minulla olisi edessä tässä lähiaikoina... Sam Dampperin hubi menee vaihtoon stefan kera Osat on hankittuna itsellä, mutta vielä pitäisi vaihtaa ne.
Nupa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Eihän tota dampperia tai hubia tarvi vaihtaa jos se on ehjä
Mika Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Eihän tota dampperia tai hubia tarvi vaihtaa jos se on ehjä Ainakin itsella tuo hubi on kulunut ja sen seurauksena falskaa öljyä ulos.
Guest 1994z28 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Ainakin itsella tuo hubi on kulunut ja sen seurauksena falskaa öljyä ulos. ettei vaan jakopään kopan stefa oo kulunu, siks hubin juuresta vuotaaa.. Tai se viddumainen tiiviste öljypohjan jakopään kopan alareunassa, sitä ei saa vaihedettua ilman öljypohja raottamista / moottorin pois nostoa ? ja sitte mopo karkaa käsistä...
Mika Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 ettei vaan jakopään kopan stefa oo kulunu, siks hubin juuresta vuotaaa.. Tai se viddumainen tiiviste öljypohjan jakopään kopan alareunassa, sitä ei saa vaihedettua ilman öljypohja raottamista / moottorin pois nostoa ? ja sitte mopo karkaa käsistä... Katsotaan kuinka äijän käy...
LOB Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2007 Eikös se takapään stefa ole jo vähän sviddumaisempi homma vaihtaa. taitaa mennä päivä jos toinenkin tavalliselta sutenööriltä. Mulla on edessä kanssa oisko jollain tarkempaa tietoa rojektista.
Guest 1994z28 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2007 mitäs sill on väliäkään jos vuotaa, tulee uusittuu öljyä, ei tartte vaihdella öljyä niin usein.. noh katastusmiehet kuulemma alkavat tiukentaa öljyvuotoja.. piilo viherpiipertäjiä ovat
Nova Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2007 Eikös se takapään stefa ole jo vähän sviddumaisempi homma vaihtaa. taitaa mennä päivä jos toinenkin tavalliselta sutenööriltä. Mulla on edessä kanssa oisko jollain tarkempaa tietoa rojektista. Itse vaihtaisin tuon stefan 2 tuntiin kun joutuu laatikonkin ottamaan pois. Tietysti jos y-putki on jumissa niin aika on hieman toinen. Ei se ole kovin paha homma. Laatikon irroitus on suurin jopi mutta tunti suuntaansa menee vaan kun tietää mitä tekee.
camaro305 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2009 millä olette saaneet ton hubin kampiakselin päästä irti.tuntu olevan aika hemmetin lujassa pultin irroituksen jälkeen vielä???ulosvetäjällä vai pelkästään vasaralla koputtelemalla
Mika Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2009 millä olette saaneet ton hubin kampiakselin päästä irti.tuntu olevan aika hemmetin lujassa pultin irroituksen jälkeen vielä???ulosvetäjällä vai pelkästään vasaralla koputtelemalla Mulla se kaiketi otettiin TI ulosvetäjällä.
Nupa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2009 millä olette saaneet ton hubin kampiakselin päästä irti.tuntu olevan aika hemmetin lujassa pultin irroituksen jälkeen vielä???ulosvetäjällä vai pelkästään vasaralla koputtelemalla ulosvetäjä. monta oon kokeillu ja paras löyty ihan hongkokista, pikkasen joutu rälläköimään kynsiä että sopii mutta hyvä tuli.
camaro305 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2009 kuinka helvetin lujassa teillä on toi hubi ollut???kokeilin ulosvetäjällä ja pultin paikalla 1/4 jatkovarsi niin aika hemmetin lujasti jo kokeilin vääntää niin ei hievahtanutkaan??onko siinä akselin päässä kartio ja kuinka paljon olette joutuneet takomaan samanaikaisesti kun vetopäällä??
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään