Jump to content

Targa-palojen säilytys

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on -89 Firebird ja kyselisin targakattoisen auton omaavilta että missä säilytätte targapaloja silloin kun ajelette ilman? Onko jossain saatavilla jotain säilytys "pussia" tai lootaa?

Kirjoitettu

Pitäis olla nahkainen säilytyspussi, mikä kiinnittyy takahutlaariin...

Kirjoitettu

Joo remmeillä siihen takakontin patin päälle selkänojan taakse lappeelleen 2 remmillä kiinni koukkuihin.

Ja targavehkeessä vakiona eli jos ei ole on joku tarvinnu (kaljakassiks ;D )

Kirjoitettu

Multa oli toi säilytyspussi hävinny johonkin matkan varrella, teetin paikallisella ompelimolla vastaavan,makso huikeat 30egee(keinonahkaa).

Kirjoitettu

Onhan siinä alkuperäisessä niitä pehmustelevyjä ja ainakin 80-luvun malleissa se huikea prässätty GM-logo ;D ;D (91 ei logoa ole)

Kirjoitettu

Laitan ne takakonttiin tehtaan tekemiin telineisiin ;) Ai, tää oliki 3-gen onkelma. Mahtaiskohan niihin saaha värkättyä samatapaisia telineitä ku on 4-geneissä??

-Mika-

Kirjoitettu

Laitan ne takakonttiin tehtaan tekemiin telineisiin ;) Ai, tää oliki 3-gen onkelma. Mahtaiskohan niihin saaha värkättyä samatapaisia telineitä ku on 4-geneissä??

-Mika-

Juu, vielä ku löytäis moiset

Kirjoitettu

Juu, vielä ku löytäis moiset

Kävisköhän 4 gennerin telineet, vai onko T-Topit liian erimuotosia?

Kirjoitettu

Joo ne koukuthan kyllä löytyy 3genistä jos vaan on alkuperäsesti ollu T-top. Takapenkin takana tankin päällä on koukut ja toiset sitte takapaneelissa. Jos on sisämatto vaihdettu, voi olla, että ne etummaiset koukut on jääny laittamatta jos on joku ulkoilmalle herkkä kynäniskä ollu laittamassa ;) T-topit on parasta mitä on, haistaa kuminkäryn sisälle tuoreeltaan 8)

Kirjoitettu

Mul kans on takapaneelissa ne koukut mut tankin päällä ei oo. Ihmetyttää. Tulee varmaan mulla eteen toi lattiamaton vaihto joten pitäis varmaan silllon väsätä jotku kiinnikkeet... :P

Kirjoitettu

Mul kans on takapaneelissa ne koukut mut tankin päällä ei oo. Ihmetyttää. Tulee varmaan mulla eteen toi lattiamaton vaihto joten pitäis varmaan silllon väsätä jotku kiinnikkeet... :P

Mä luulen että sulla on siellä pellissä valmiit reiät tai ainakin pienet alut valmiilla paikoilla eli tarviit vaan ne koukut ja ruuvvit...

Mulla ainakin oli kattokonsolia varten reiän alut kattopalkissa vaikka konsolia ei olekaan ollut tehtaalta asti...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...