smokeybandit Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2006 onkos 87 trans am gta takavaloissa vilkku keskellä vai laidoissa?
Mika Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2006 Laidoissa. Vakiona palaa ulommainen, mutta useimmiten pari ulommaista poltinta tai kolme
DaMonsta Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Mulla on siten, että kaksi sisimmäistä vilkuttaa ja kaikki kolme palaa kokoajan... Tosin oon myös nähny sellasia joissa laitimmainen ja sisimmäinen vilkuttaa...
Mika Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Mulla on siten, että kaksi sisimmäistä vilkuttaa ja kaikki kolme palaa kokoajan... Tosin oon myös nähny sellasia joissa laitimmainen ja sisimmäinen vilkuttaa... Eli toisin sanoen niitä löytyy laidasta laitaan
Watti Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Mitäs laki muuten sanoo tuohon, saako kaikki polttimet toimia parkkina, jarruna ja vilkkuna?
DaMonsta Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 MUTU:lla menee... kaikki saa toimia parkkina, mutta vilkun ja jarrun aikana pitää olla yksi mikä on edelleen parkilla... Korjatkaa joku jos meni väärin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään