Mika Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2006 Onko 4:s koppasessa missä valonnostimien rele..? Tai missä on se parkkivalolta tuleva virtajohto..? Pitäisi saada luukut pysymään alhaalla parkkien ollessa päällä.
ta-455 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Onko 4:s koppasessa missä valonnostimien rele..? Tai missä on se parkkivalolta tuleva virtajohto..? Pitäisi saada luukut pysymään alhaalla parkkien ollessa päällä. Osta huoltokirja tai käy lainaamassa. Siinä on sähkökaaviot. Alkaa olla palstan yleisin aihe tämä "4 gen valot suomikuntoon". Kuka viitsisi kirjoittaa FAQin ?
maka Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Onko 4:s koppasessa missä valonnostimien rele..? Tai missä on se parkkivalolta tuleva virtajohto..? elä tee kytkentöjä ettei pala tuokin auto .leikkiä taas
TexFinn Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Juu, Chilttoni vain kateen ja menoksi.
Mika Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 elä tee kytkentöjä ettei pala tuokin auto .leikkiä taas Ex auton palon kanssa tuskin minulla oli tekemistä, koska en ole koskaan koskenut sen kytkentöihin Manuaali löytyy jo tuohon ja tutkitaan parasta aikaa.
Mika Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Alkaa olla palstan yleisin aihe tämä "4 gen valot suomikuntoon". Kuka viitsisi kirjoittaa FAQin ? Siinäpäs urakka jollekin tietävälle
Guest Jannu8 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 mulla on sulle helppolukunen kaavio.laitan mailina
Mika Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 mulla on sulle helppolukunen kaavio.laitan mailina Kiitoksia
Nova Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Se rele on siinä ilmanputsarin kotelon reiän lähettyvillä mistä se sukeltaa lokarin sisään. Omassa oli nostimien moottorien rattaat vaihtokunnossa jonka takia nousi parkeillakin ylös. Korjasin rattaat ja valmis. Varmaan sullakin sama vika?
Mika Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2006 Se rele on siinä ilmanputsarin kotelon reiän lähettyvillä mistä se sukeltaa lokarin sisään. Omassa oli nostimien moottorien rattaat vaihtokunnossa jonka takia nousi parkeillakin ylös. Korjasin rattaat ja valmis. Varmaan sullakin sama vika? Itse asiassa juuri sitä itsekin mietin, että olisiko se siinä tuo rele. Mutta parempi varmistaa asia ennen kuin tekee mitään. Mulla on nuo rattaat tulleet tiensä päähän ja pitävät jo melkoista ääntä niin laskiessa kuin noustessa. Metalliset hammaspyörät odottaa hyllyllä vaihtoa. Voi hyvinkin olla mahdollista, että lamput nousevat ylös parkeilla juuri tuon takia. Pitää lähiaikoina vaihtaa siihen uudet osat.
Nova Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Itse asiassa juuri sitä itsekin mietin, että olisiko se siinä tuo rele. Mutta parempi varmistaa asia ennen kuin tekee mitään. Mulla on nuo rattaat tulleet tiensä päähän ja pitävät jo melkoista ääntä niin laskiessa kuin noustessa. Metalliset hammaspyörät odottaa hyllyllä vaihtoa. Voi hyvinkin olla mahdollista, että lamput nousevat ylös parkeilla juuri tuon takia. Pitää lähiaikoina vaihtaa siihen uudet osat. Rattaiden vaihto on helppo homma. Kestää varmaan n. 15 min yhteensä kun vaihtaa molemmat puolet+ tsuppailu aika. Se rele menee "vikatilaan" kun se ei saa ns. oikeaa virtaviestiä rattaiden luiston takia. Tästä ilmeisesti johtuu että nousee parkeillakin.
Mika Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Rattaiden vaihto on helppo homma. Kestää varmaan n. 15 min yhteensä kun vaihtaa molemmat puolet+ tsuppailu aika. Se rele menee "vikatilaan" kun se ei saa ns. oikeaa virtaviestiä rattaiden luiston takia. Tästä ilmeisesti johtuu että nousee parkeillakin. Kiitoksia tiedoista Pitääpä varata tarpeeksi asennus tsuppia
karhis Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Itse asiassa juuri sitä itsekin mietin, että olisiko se siinä tuo rele. Mutta parempi varmistaa asia ennen kuin tekee mitään. Mulla on nuo rattaat tulleet tiensä päähän ja pitävät jo melkoista ääntä niin laskiessa kuin noustessa. Metalliset hammaspyörät odottaa hyllyllä vaihtoa. Voi hyvinkin olla mahdollista, että lamput nousevat ylös parkeilla juuri tuon takia. Pitää lähiaikoina vaihtaa siihen uudet osat. Mistähän noita rattaita mahtaa saada?
TexFinn Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Mistähän noita rattaita mahtaa saada? Esim. taalta. Jos sulla ei ole Paypalia etka halua moiseen ryhtya, niin ilmoittele. Eikohan me tuollaiset tulle pystyta jarjestamaan.
karhis Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Esim. taalta. Jos sulla ei ole Paypalia etka halua moiseen ryhtya, niin ilmoittele. Eikohan me tuollaiset tulle pystyta jarjestamaan. Kiitoksia! Sieltähän löytyy paljon asiaa. Täytyypä perehtyä tarkemmin. Sieltä varmaan löytyy selitys, että mikä mulla on. Toinen nostaja pitää mieletöntä meteliä ja moottori heiluu hieman. En oo tohtinut tarkemmin perehtyä kiinnitykseen/rakenteeseen (purkaamalla) vielä. Ei ole PayPallia, niin täytyypä ilmoitella jos ja kun tarttee lisää apua.
Nova Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Helpiltä löytyy myös muovisia rattaita muutaman euron tai kympin hintaan. Mielestäni metalliset oli aika hintavat. Kestää varmaan seuraavat 50 000 mailia.
Mika Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2006 Helpiltä löytyy myös muovisia rattaita muutaman euron tai kympin hintaan. Mielestäni metalliset oli aika hintavat. Kestää varmaan seuraavat 50 000 mailia. Onneksi tuli hommattua metalliset
JP Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Onneksi tuli hommattua metalliset samoin
karhis Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Aika selvää pässinlihaa nuo lamput. Kiitos linkin jonka Texfinn laittoi. Paukuttelin lepareita tiukemmalle ja muuten hyvä, mutta vielä se jäi heilumaan kumminki! Liekkö kaikki mahdollinen löysällä vai johtuneeko siltikin vain kuluneesta rattaasta? Se on niin löysä ettei sitä saa pyöritettyä ylös edes käsin! Eikä pysy ylhäällä vaikka onnistuis! Että joutuukohan hankkimaan koko moottori? En ravottanut vielä sitä rattaan kantta.
TexFinn Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 No sanotaan vaikka niin, etta jos kokeilet ensin niita uusia rattaita ja se ei niilla parane, niin ei ne kuitenkaan hukkaostos tule olemaan, silla uudet moottorit tulevat edelleen niilla muovirattailla, joten voit vaikka vaihtaa ne sitten saman tien. Ei sitten tarvitse niista huolehtia enaa koskaan. Kokeilitko sita rattaan kaantamista 180 asteella? Monastihan se auttaa ensi hataan.
karhis Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Juu, pyöräytin just kuten ohjeessa neuvottiin. Eli täytyy laittaa rattaat tilaukseen! Tottahan se on, että ne olisi taas muoviset, vaikka olisikin uusi moottori. Mites tässä nyt sit menetellään?
TexFinn Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Mielestani kannattaisi ensin kokeilla niita pelkkia rattaita. Jos ei auta, niin sitten uudet moottorit. Rattaat tulevat nimittain kuitenkin huomattavasti halvemmaksi kuin uudet moottorit.
karhis Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Niin, sitä tarkoitinkin. Tilataan rattaat. Arvelutti vain tuo Paypal, mutta iepä mitään hätää. Kävin rekisteröitymässä ja tilasin.... Tuntu vain turhan helpolta tuo tilaaminen! Kait se meni oikein
TexFinn Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2006 Helpostihan se kay kun homman osaa.
karhis Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2006 Helpostihan se homma kävi!Eikä muuten ole ikinä ennen ollut noin nopeaa toimitusta mistään!! Olin varma että menee ainakin kuukausi. Niin ei, vajaa viikko!! Hieno homma! Ikävä kyllä, ei auttanut. Huomasin asennuksessa, että muovikotelossa on halkeaman. Halkeama on taitteessa, tavallaan hammasratas kotelon ja moottorin kotelon välissä. Päätin silti kokeilla asentaa sen paikalleen uudella rattaalla ja toimi hyvin parin noston ja laskun verran. Sitten alkoi taas armoton rätinä. Halkeama suureni entisestään. :'( Ei auta ku alkaa metsästään moottoria... ellei sitä saa purettua lisää ja vaihdettua se muovikotelo. Että kaikki ideat ja osoitteet mistä voisi löytyä on tervettulleita.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään