BlackZ Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2004 Tietääkö kukaan mitään tollaisesta Edelbrock Rpm Serie vaimentimesta? En löytänyt oikein netistä etsimälläkään mitään tietoa tosta. Huomasin vain et autoni alla sellainen putkisto vaimentimineen kuitenkin on.
Soppa Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2004 Minä asensin toissa syksynä moisen autooni. Mitä haluat tietää?
BlackZ Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Lähinnä että kyseessä on kai jonkin sortin viritysputkisto? Edellinen omistaja kun ei muistaakseni puhunut silloin mistään viritysputkistosta, mikä tossa nyt kuitenki ilmeisesti on, jos oikein ymmärsin sen mitä kävin sivuiltasi lukemassa Lupaako ne tuolla jopa 15hv enemmän? Kuulostaa aika paljolta...
Guest camu88 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 ...meikäläiselläkin on tuo sama putkisto kuin Sopalla, en ole penkittänyt eroa vanhalla Marteliuksen putkella ja tällä Edelbrockin putkella, mutta tuntuu kuitenkin noin pers'tuntumalta hieman helpommin ottavan kierroksia. Tuo ero varmaan osin selittyy sillä että vanha oli 2,75" ja tämä Edelbrock on 3". Mutta äänet muuttui kuitenkin lähemmäs vastaamaan omaa mielikuvaani 8-koneen äänistä.....(lue => matalampi, möreämpi..) Ehkä tuo parempi virtaama antaa sen n. +10 hp lisää, toivottavasti....
Crisis Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Mulla tuntu kiertävän kans paremmin ku vaihoin koko cat-back:n orkkiksesta tohon Flowtech:n 3":een Jenkit kyl väittää et toi on huono putki, mulla ei oo moittimista ainakaan äänien osalta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään