Jump to content

Edelbrock Rpm Serie putkisto / vaimennin

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tietääkö kukaan mitään tollaisesta Edelbrock Rpm Serie vaimentimesta? En löytänyt oikein netistä etsimälläkään mitään tietoa tosta. Huomasin vain et autoni alla sellainen putkisto vaimentimineen kuitenkin on.

Kirjoitettu

Minä asensin toissa syksynä moisen autooni. Mitä haluat tietää? :)

Kirjoitettu

Lähinnä että kyseessä on kai jonkin sortin viritysputkisto? Edellinen omistaja kun ei muistaakseni puhunut silloin mistään viritysputkistosta, mikä tossa nyt kuitenki ilmeisesti on, jos oikein ymmärsin sen mitä kävin sivuiltasi lukemassa ;)

Lupaako ne tuolla jopa 15hv enemmän? Kuulostaa aika paljolta...

Kirjoitettu

...meikäläiselläkin on tuo sama putkisto kuin Sopalla, en ole penkittänyt eroa vanhalla Marteliuksen putkella ja tällä Edelbrockin putkella, mutta tuntuu kuitenkin noin pers'tuntumalta hieman helpommin ottavan kierroksia. Tuo ero varmaan osin selittyy sillä että vanha oli 2,75" ja tämä Edelbrock on 3".

Mutta äänet muuttui kuitenkin lähemmäs vastaamaan omaa mielikuvaani 8-koneen äänistä.....(lue => matalampi, möreämpi..)

Ehkä tuo parempi virtaama antaa sen n. +10 hp lisää, toivottavasti.... 8)

Kirjoitettu

Mulla tuntu kiertävän kans paremmin ku vaihoin koko cat-back:n orkkiksesta tohon Flowtech:n 3":een

Jenkit kyl väittää et toi on huono putki, mulla ei oo moittimista ainakaan äänien osalta ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...