Guest ruskis Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Tervehdys Mun GTA:ssa jäi turvavyö nalkkiin kun kiskaisin turhan lujaa. Miten voin palauttaa sen normaali tilaan - vai pitääkö viedä viisammille hoitoon? Ois hyvä saada kuntoon kun on toi miitinkikin. Kiitos Jussi
Soppa Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Taitaa olla normaalia käytöstä jenkkivöille. Kiskase siitä terävästi ni luultavasti irtoaa.
Guest ruskis Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kiitos neuvosta. Aiemmin kyseisellä tavalla alkanut pelittää mutta nyt ei lähde kyllä vetään vyötä sisään kirveelläkään. :'(
JR Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Joo, toi jumittumien ei ole hankala korjata. Mulla jossain vaiheessa kuskipuoleinen remmi lopetti kelauksen sisään. Hieman purin kattoverhousta että pääsin käsiks "koneistoon". Mulla jumituksen oli aiheuttanut "koneiston" sisällä oleva lyijypaino, joka ei päässyt liikkumaan herkästi. Pienellä kopautuksella lähti taas toimimaan, eikä ole sen jälkeen temppuillut. Nyt tuntuis olevan hanttarin remmin kanssa sama operaatio edessä.
Guest ruskis Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kiitos neuvoista.Sain pelittämään - suojamuovin alla oli vipu mitä kääntämällä sain turvavyön sisään.Lyijypainon myös havaitsi - liittyykö paino lukitussysteemiin - kuskin turvavyötä ei saa kiskaisemalla lukkoon.
M Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kiitos neuvoista.Sain pelittämään - suojamuovin alla oli vipu mitä kääntämällä sain turvavyön sisään.Lyijypainon myös havaitsi - liittyykö paino lukitussysteemiin - kuskin turvavyötä ei saa kiskaisemalla lukkoon. kyllä kyllä. vyöt ei mene kiskomalla lukkoon, vaan vasta kun hidastuvuus on tarpeeksi suuri. esim. juuri äkkijarrutuksessa/kolarissa/jyrkässä alamäessä paikallaan. tää on jenkkivöiden ominaisuus, jota kaikki katsastusmiehetkään ei tiedä. kiskovat vöitä minkä ehtivät ja valittavat sitten, että ovat rikki...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään