Jump to content

SEOSMITTARI

hannux

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on toi sama (tai joku samanlainen kuitenki...) itselleni rakennettuna ja käytössäkin ponussa. Laitoin vaan noi ledit yhteen riviin, kun jotenkin tuntui niin mukavammalle.

Eihän toi mitään lisäohjeita kaipaa, eikös ne ollu tossa samassa htm:ssä kaikki.

Mitään tiedettähän tolla systeemillä ei voi luoda, kun O2:n pelaa 0-1v:n välillä, mutta sen verran siitä sentään näkee, että onko sensori yleensäkkään hengissä.

Kirjoitettu

No, mitenkäs nämä FMI:n laitteet on erilaisia, kun ledejä on ihan samallalailla? Onko kukaan kattonu niiden sisuskaluja?

Kirjoitettu

Tuo jänniteregulointi on kyllä hieman peestä auto käyttöä ajatellen; vaatisi hieman enemmän suodatusta. Standardi 7805 regusta tulee kaikki piikit läpi niin että paukkuu... Muuten kytkentä ei paljon selittelyä kaivanne, Plug and Pray ;)

Kirjoitettu

No, mitenkäs nämä FMI:n laitteet on erilaisia, kun ledejä on ihan samallalailla? Onko kukaan kattonu niiden sisuskaluja?

Oon tsekannut sisälle ja FMI:n laite on käytännössä ihan identtinen tee-se-itse version kanssa, ainoa ero on reilu kate minkä FMI ottaa tosta niiden palikasta.

Kirjoitettu

Oon tsekannut sisälle ja FMI:n laite on käytännössä ihan identtinen tee-se-itse version kanssa, ainoa ero on reilu kate minkä FMI ottaa tosta niiden palikasta.

Just tätä mä hain ! Huomisin sähköliikkeeseen siis!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...