hannux Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Oon rakentamassa tällästä seosmittaria. Onkos kellään seosmittareiden käyttöohjeita sun muita dokumentteja asiasta. http://www.siipicossu.com/seosmittari.htm http://www.siipicossu.com/103.jpg Mihinkä aiheryhmään tämä seosmittariasia kuuluis?
JR Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Mulla on toi sama (tai joku samanlainen kuitenki...) itselleni rakennettuna ja käytössäkin ponussa. Laitoin vaan noi ledit yhteen riviin, kun jotenkin tuntui niin mukavammalle. Eihän toi mitään lisäohjeita kaipaa, eikös ne ollu tossa samassa htm:ssä kaikki. Mitään tiedettähän tolla systeemillä ei voi luoda, kun O2:n pelaa 0-1v:n välillä, mutta sen verran siitä sentään näkee, että onko sensori yleensäkkään hengissä.
hannux Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 No, mitenkäs nämä FMI:n laitteet on erilaisia, kun ledejä on ihan samallalailla? Onko kukaan kattonu niiden sisuskaluja?
JR Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 En tiedä eroista - tuskin niissä kovin suurta eroakaan on.
Teac Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2006 Tuo jänniteregulointi on kyllä hieman peestä auto käyttöä ajatellen; vaatisi hieman enemmän suodatusta. Standardi 7805 regusta tulee kaikki piikit läpi niin että paukkuu... Muuten kytkentä ei paljon selittelyä kaivanne, Plug and Pray
406cid Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 No, mitenkäs nämä FMI:n laitteet on erilaisia, kun ledejä on ihan samallalailla? Onko kukaan kattonu niiden sisuskaluja? Oon tsekannut sisälle ja FMI:n laite on käytännössä ihan identtinen tee-se-itse version kanssa, ainoa ero on reilu kate minkä FMI ottaa tosta niiden palikasta.
hannux Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2006 Oon tsekannut sisälle ja FMI:n laite on käytännössä ihan identtinen tee-se-itse version kanssa, ainoa ero on reilu kate minkä FMI ottaa tosta niiden palikasta. Just tätä mä hain ! Huomisin sähköliikkeeseen siis!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään