pietan33 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 minkä laisia öljy ja vesipumppuja olette laittaneet viriviri koneisiin. Öljypumppu HI-VOLUME vai HI-PRESSURE? olen kuullut ja lukenut että hi volume pumppu tuottaa enemmän painetta kuin hi pressure., vaikka nimi sanoo toisin! entäs vesipumppu vakio vai alumiininen tehokkaampi. ja mitenkäs sitten syyläri ja flekti??? Ite olen juuri makelta tilaamassa vesipumppua ja öljypumppua.
Msk383 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Vesipumppua ei mun mielestä tarvitse vaihtaa vaan vakio riittää mainiosti. Vaikka vaihtaisit paremmin virtaavan pumpun, niin se välttämättä paranna veden virtausta! Joissakin kansipahveissa on nimittäin pienennetyt vesireiät jotta moottorissa olisi suht tasaiset lämpöarvot erikohdissa. Nämä reiät ahdistavat virtausta. Reikien suurentamista kannattaa miettiä tarkkaan sillä tuloksena voi olla eri lämpöarvot sylinterien 1-2 ja 7-8 välillä. Parempaa jäähdytystä kannattaa hakea ensin vaikkapa isommalla jäähdyttimellä. Hi-volume vapariin ja hi-pressure ahdettuun koneeseen.
Nova Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2004 Eikös normaalit hydraulit vaadi normaalin paineen. Jos Hi-pressure pumppu pitää paineetkovana, ni venttiilit saattaa olla auki kokoajan. Käytännössä HiPre ja HiVol on sama pumppu jonka mukana tulee kaksi eri jousta jolla valitaan kumpi tulee....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään