Lady Firebird Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Oisko kellään tietoo mitä maksaa 3gen ilmastointilaitteeseen uus kenno?
ERT2 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kysyppä vaikka http://www.southwesttrade.fi/ saattas löytyä purkuosana halvemmalla ku uus
Chevy Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Oisko kellään tietoo mitä maksaa 3gen ilmastointilaitteeseen uus kenno? onko varma että juuri ilmast.kenno ? mulla vuosi aikoinaan lauhditinkennosta,alumiinia ja syöpymiä, se on samas nipus kun syylärikin (makso aikoinaan hunajaa Metro Autosta)
Lady Firebird Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Tarkotin ilmastoinnin kennolla tässä tapauksessa lauhduttimen kennoa. Pihinä kuuluu lauhdutinkennosta kun tänään kävin täyttämässä aineet ilmastointiin.
Teac Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Järjestelmässä ollut kosteus on tainnut tehdä tepposet eli kannattaa vaihtaa kuivain myös.
Nova Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Mulla ainakin 4 genneri pihisee kun auton sammuttaa. Tietysti se lakkaa kun ketken odottelee. Tuliko toi pihinä koko ajan? Laitoitteko merkkiväriä?
Lady Firebird Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Joo siis se pihisi vielä jotain 2 tuntia sen jälkeen ku olin sammuttanu auton.
Lady Firebird Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Ilmastoinnissa kuivain pihisee AINA kun ilmastoinnin sammuttaa, se pihinä johtuu siitä, kun toinen puoli on kuuma ja toinen jääkylmä. Mutta tämä pihinä joka kuuluu kennosta, johtuu vuodosta. Luultavasti kennoa on turha alkaa juottamaan, koska on jo antanut yhdestä kohtaa periksi, niin poikii muualtakin.. :'(
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään