-vellu Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2006 Kuka tekis mulle sellaiset ajorampit jolla autoa saa 20-30 cm ylös? Tarkoitan siis melkein sellaisia ramppeja kun on Biltemassa ja Motonetissä myytävänä, mutta hieman loivemmalla kulmalla, kaks kertaa pitemmät, reilusti leveämmät ja tukevampi rakenne. Tarttis 4 kpl. Tässä samaan viittaava topicci: http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=9;action=display;threadid=5492;start=15 Vois olla kysyntää muillekin.
Nova Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Mulla on semmoset 5x5 pölkystä tehdyt rampit ja on tukevat. Nostaa aika lailla riittävästi. Noita on 2 kpl rinnan, jotka on liitetty toisiinsa. Moottori sahalla vaan päräytin päät viistoksi ja valmis.
5,7 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 eikös tollaset perus pukit/ajorampit riitä maksaa 16e halpahallis pari ja toimii hyvin ku on 4kpl siihen vaan 2/4 eteen niin nousee auto niille?seka_kuvat_0052.jpg_thumb
camaro82 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Liian lyhyt tuo viisto osa, etuspoileri osuu siihen. Niin ainakin mulla, hitsasin itse jatkoa ja nyt toimii
maka Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Mulla on semmoset 5x5 pölkystä tehdyt rampit ja on tukevat. Nostaa aika lailla riittävästi. Noita on 2 kpl rinnan, jotka on liitetty toisiinsa. Moottori sahalla vaan päräytin päät viistoksi ja valmis. tuo kuulostaa hyvältä,just sattuu olemaan tuommosia parruja jemmassa pari, täytyy tehä samanlaiset .taitaa löytyä ratapölkkyjäkin pari ,niistä tulis hyvät koko auton pituiset ja pää vaan viistoks
TransNAM Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Nuo Biltema/halppis/Motonet jne. pukit pitäis saada myynti/maahantuontikieltoon Yhtäkään alle 20v autoa ei niitten päälle saa. Jos sattuu niin ettei osu mihinkään niin karkaavat kovalla pinnalle alta, max 195 renkaalle ja jos auton jotenkin noille pukeille sattuu saamaan niin alle mentäessä luottaisin enempi tunkkiin. Että tällainen mielipide (kokemuksen perusteella). Hyvät jos haluaa tehä niin rautakaupasta hekeepi vaikka valmiiks leikattuna esim. 50x50 kulmarautaa alle, rampieille ja välitueks + "r-tasoa" eli lattarautaritilää. Tulee hyvä, komia ja luja. Eiköhän ne joku hitsaile kasaan. Ei 16€ aivan riitä mut jos haluaa autonsa nostaa ilman tapaturmia niin suosittelen. Ratapölkytkin on ok mut ei niin hienot ja kamalan painavat.
camaro82 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2006 Tässäpä meikäläisen vielä hieman paranneltavaa vaativa ramppipiharamppi.jpg_thumb
5,7 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2006 Liian lyhyt tuo viisto osa, etuspoileri osuu siihen. Niin ainakin mulla, hitsasin itse jatkoa ja nyt toimii joo niin on ittellä on tosiaan 2/4 puusta tehty loivennus tuohon eteen.. ei mun mielestä mitenkään huono pukki eikös noille 1000kg luvattu eikä se rengas siitä pois pääse vaikka ei siinä päällä kokonaan olekkaa..monta kertaa oon nostanu tunkilla ja pukki alatukivarren alle siinä on tukevasti ja kun joka kulmassa on ei hätäpäivää
maka Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2007 laitampa tänne kuvan.tälläset tekasin tänään tehdä.410cm pitkät 30cm leveät ja 20cm korkeat.korkeutta saa lisää kun laittaa vaan parrua alle.vielä pitäs luiskat tehdä että noitten päälle pääsee ajamaan.meneehän nuo vaikka betoni muottina
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään