Chevy Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 onko 100 C OK ? (mittarin mukaan)
TexFinn Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kojelaudassa olevan mittarin mukaanko?
TexFinn Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 LS1:sen lampomittari on ns. "dummy", joka ei siis nayta "oikeata" lampotilaa, vaan vahan "sinnepain".
PSN Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 LS1:sen lampomittari on ns. "dummy", joka ei siis nayta "oikeata" lampotilaa, vaan vahan "sinnepain". Mutta eikös jokatapauksessa ~100 C:ssa pitäs lähteä flekti pyörimään? Ton mun mittarin mukaan ainaki huntissa lähtee päälle.
TexFinn Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Mutta eikös jokatapauksessa ~100 C:ssa pitäs lähteä flekti pyörimään? Ton mun mittarin mukaan ainaki huntissa lähtee päälle. Eikohan se ihan hyva olisi viimeistaan tuolloin niiden lahtea paalle, mutta kuten sanottu, niin se mittari ei nayta mitaan tiettya lampotilaa, vaan sita etta ollaanko kylmalla, sopivalla vaiko kuumalla alueella. Varsinaiset asteet pitaa mitata oikealla mittarilla.
Juhani LS1 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Mun ajaa OBD kautta katottuna n.90 astetta. 160t on tulppien vaihtoväli heheh no joo, vesipumppu todenäkösesti kestää kauan ainakin silikaattivapaalla DexCoolilla vaihtovälihän on 5v nesteille. Laturi on CS 144 tehokas mutta ainakin minä vaihdoin just laakerit siihen äänen takii, se ei ole tarkotettu korjattavaksi, mut voi sen silti tehä. Apulaitehihnan muoviset ohjainpyörät keittää rasvat ulos ja alkavat äännellä, ne kiertää parhaimillaan jotain 20000 ja muovi eristää lämmön laakereihin. Jos kone käy hyvin eikä ses tee mitään enpä usko et ongelmia on noilla km luvuilla.
TexFinn Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2006 Mulla on talla hetkella mittarissa vahan reilut 107000 mailia, eli reilut 172000 kilsaa ja mitaan ei ole koneesta viela koskaan vaihdettu. No joo... Kai nyt sentaan oljyt ja suodatin on aina silloin talloin vaihdettu, mutta laturi, startti jne. ovat alkuperaiset. Kone kay hiljaisesti ja tasaisesti. Ei tiputa eika kuluta oljya. Toimii kuin junan vessa. Kytkin tosin pitaa uusia pikapuoliin, silla alkaa olemaan vahan sellaisia oireita. Tulpat ja piuhat pitaisi myos uusia... Eli jos autoa on pidetty hyvin, niin ei tuo mainitsemasi kilometrimaara ole viela mitaan.
pekkaz Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 LS:ssä on 2 vaiheinen puhallin. Vakiona 1 stage menee päälle 108C, 2 stage 112C... painekorkki ja paljon etyyliglykolia seassa.. 98:ssa on eri mittaristo ja mittari itse asiassa näyttää vähän enemmän sinne päin kuin muissa vuosimalleissa joissa se on mallia kylmä, sopiva ja kuuma
Juhani LS1 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Joo, maksimi mitä näin OBD kautta tallentuneena 109 ruuhkassa ac päällä helteellä joten.....mittarikin kyllä näyttelee arviolta jotain semmosta sillon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään