Jump to content

vanteet 3 geniin

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jep!! mistä löytyis firebirdiin suht edullisia 18-20" vanteita ja mikä noissa on yleensä pulttijako?? ei ole saanut vielä ihan varmaa selvyyttä asiaan!

Kirjoitettu
:( ai niin... unohtui!!! mikä niissä on et?? ja tietääkö kukaan jotain mistä niitä kannattais kysellä (edullista paikkaa)?
Kirjoitettu

ET... öö.. oiskos se luku sitten sopiva? ;D en sitte tie yhtään noista et-luvuista.. tähän saa joku viisaampi vastata..

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Mistä helvatasta te löydätte mieluisia 3gen vanteita..?

Tarvis 17tuumaset alut camaroon mutta hiljasta pitelee...

Kirjoitettu

Mistä helvatasta te löydätte mieluisia 3gen vanteita..?

Tarvis 17tuumaset alut camaroon mutta hiljasta pitelee...

Tuntuu et ponuun ei kans oikeen löydy mistään sopivan siistejä vanteita.

Kirjoitettu

käyppä kattomassa myytävänä osio.mulla ois 18"uudet mille miglia alut 5x120 jaolla myynnissä.550euroo tiukka hinta.soita jos kiinnostaa vanteet oulussa 050-5540292

Kirjoitettu

BMW:n valioima on käytössä. Sieltä luulis löytyvän mieluset.

• 3 months later...
Kirjoitettu

Onko eroa vm90 ja 89 firebirdeissä siinä suhteessa että onko vanteiden pultit millisillä vai tuumasilla kierteillä?

Kirjoitettu

-82 0n jo ainaskin milliset. Tuskin ne tuumaisiin on takas siirtyneet.

Kirjoitettu

-82 0n jo ainaskin milliset. Tuskin ne tuumaisiin on takas siirtyneet.

Kiitos avusta :)

Kirjoitettu

Olen ostamassa vanne/rengassettiä mutta hinnoista ei hajua joten saa sanoa mielipiteensä.Vanteina 15" kromivanteet(ei alut) edessä 7" takana 8".Renkaat edessä 225-60 takana 255.Pintaa 7-8mm merkki cooper cobra.h 400 euroo....Onko hinta ok?Omasta mielestäni hiukan kalliit tosin vanteet hyvässä kunnossa.Mahtuuko 255/60 pyörimään firebirdissä takana???

Kirjoitettu

Kumithan on hieman yli 300 euroa joten hinta on suunnilleen kohdallaan.

Kirjoitettu

Kumithan on hieman yli 300 euroa joten hinta on suunnilleen kohdallaan.

Onko noilla "peltivanteilla" mitään arvoa vaikka onkin kromia?

Kirjoitettu

jos levyt takana...niin ei käy 15" vanne! ;) mun mielestä hinta ihan kohdillaan.. m/

Kirjoitettu

jos levyt takana...niin ei käy 15" vanne! ;) mun mielestä hinta ihan kohdillaan.. m/

Eikös sulla ollu 15" vanteet? Ja onko sulla ne isommat takalevyt vai onko sulla ylivuotinen -88 ja vielä pienet levyt?  ???

Kirjoitettu

joo on mulla...mut firebirdin omat... mitkään muut (kaksia 15" kokeillu) ei mahtunu... mutta taidan silti siirtyä pois tosta 15" kerhosta  m/ ;)

ja auton ei pitäis olla ainakaa -88, jos ovessa olevaan lippu lappuseen on uskomista... :)

Kirjoitettu

Hetkonen, kyllähän 4geneihin ainakin mahtuu 15" vanteet, ja jarruthan on takana käytännössä samat kuin noi 89-eteenpäin olevat isot levyt. Vanteissa tietty paljon eroja...

Kirjoitettu

no kukapa nyt enää 15" 4gen autoonsa laittelee  ::) ;D joo onhan vanteissa eroja... tiedä sitten... kannattaa ainakin varmistaa sopivuus ensin ostoa :)

Kirjoitettu

Hetkonen, kyllähän 4geneihin ainakin mahtuu 15" vanteet, ja jarruthan on takana käytännössä samat kuin noi 89-eteenpäin olevat isot levyt. Vanteissa tietty paljon eroja...

Eikös kutoskoneisissa ole rummut vielä takana...

Kirjoitettu

Olen ostamassa vanne/rengassettiä mutta hinnoista ei hajua joten saa sanoa mielipiteensä.Vanteina 15" kromivanteet(ei alut) edessä 7" takana 8".Renkaat edessä 225-60 takana 255.Pintaa 7-8mm merkki cooper cobra.h 400 euroo....Onko hinta ok?Omasta mielestäni hiukan kalliit tosin vanteet hyvässä kunnossa.Mahtuuko 255/60 pyörimään firebirdissä takana???

ja kysymykseen vastaten... mahtuu se 255/60 pyörimään..tilaakin jää.. jos mietityttää kuin paljon jää ni käy kattelee -> http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=4109.840  keskivaiheilla kuva mun formulasta 255/60 15 renkailla... edessä 235/60 15...  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...