Guest Firebird91 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Onko kenelläkään kokemusta "entisestä" katalysaattorista? Omastani alkoi kuulua tolkuton kilinä ja kolina. Kaikki viittaa siihen, että sisällä on irtonaista tavaraa . Jos ja kun katti on entinen, minkälainen riski on siinä, että irtonaiset osat tukkivat myllyn uloshengityksen?
Senior Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 On kokemusta. Entisessä pirssissä ( Camaro ) oli katti kolahtanut kiveen ja sisuskalut hajonneet. Hengitys tyssäsi totaalisesti, sillä yksi isohko pala oli mennynnä väärässä asennossa putken päähän. Asiaan auttoi se, että poistin katalyytin kokonaan - en tullut mitanneeksi sen jälkeen päästöjä, sillä myin kiesin ilman kattia....
Crisis Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Sama vika mulla, tosin mä poistin vaan irtonaiset palaset katin sisältä. Kone toimi yleisesti huomattavasti paremmin kun tukkivat kennot otti pois. Puolet sinne jäi ja hyvin meni katsastuksesta.
gta tpi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Mulla on tyhjä koko katti ja menee päästöistä vaikkakin vähäpäästöinen.Saas nähä mitä insiinööri sanoo ku panee putken tilalle!Nääs peltisarjat pitäs laittaa.Löytäs vaan inspiraation..........!
japa350 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Mulla kuului kans aikanaan helvetillinen kolina jostain putkiston alkupäästä, aivan kuin olisi ollut joku mutteri putkiston sisällä joka siellä kolkutteli, yleensä pienillä kierroksilla eniten. Välillä piti taukoa mutta alkoi uudelleen, kunnes jossain vaiheessa loppui kokonaan. Asia unohtui mutta jonkun ajan kuluttua alkoi check-valo vilkutella lambda-vikaa, joten anturi uusiksi. Pikku yllätys oli kun sain vanhan anturin irti, siitä puuttui nimittäin tämä pakosarjan sisässä oleva osa kokonaan. Ilmeisesti se siellä kolkutteli ja kiilautui loppujen lopuksi johonkin, olisiko katalysaattori sen pysäyttänyt.
jani73 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2004 Joo tuttu juttu. Mullakin oli sisuskalut irronneet ensin taaempi "kattipanos" ja pari vuotta sen jälkeen etummainen. Molemmilla kerroilla otin putken irti katin takana olevasta liitoksesta, reilu puolimetrinen rautatanko sisään ja muutama laaki vasaralla päähän, että sai panoksen murusiksi. Sit auto käyntiin, pari polkaisua, että sai muruset ulos ja putki takas kii. Ei mennyt kauaa ja ei kilise enää.
Kiesi Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Tavallaan tuttu juttu, minulla nimittäin kolisee katti kans mutta onneksi äänen lähteeksi osoittautui katin päällä oleva suojalevy joka on aikalailla hapertunut. Kokeile siis ensin koputella sitä peltiä ennenkun menet vasaroimaan. Muista polttaa näpit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään