Jump to content

Missä tai miten onnistuu?

Recommended Posts

Kirjoitettu

SES-valo palaa ja auto ei tahdo kunnolla käynnistyä.Pitäisi jotenkin saada vikakoodit,mutta autossa on 16-napainen pistoke vaikka onkin OBD1-systeemi,käsittääkseni.Eli mikä avuksi?Korjaamon scanneri ilmoitti vaan erroria,prkl.Auto Porvoon seudulla.Camaro z 28 vm.-95

Kirjoitettu

Esim. läppäri ja piuha + Datamaster, silläkin näkee koodit.

Multa nuo löytyy, pääsetkö miten käymään Keravan suunnilla?

Kirjoitettu

Enpäs tiedä uskaltaako ajaa Keravalle asti,flekti huutaa kokoajan niinkuin kuuluukin.Vika muuten tuli,kun oikein kunnolla kiihdytti.

Kirjoitettu

Kyllähän noita skannereita joillakin korjaamoillakin on, mutta ei nyt tule yhtään Porvoon seudulta mieleen.

Kerrotko lisää Camarosta, tuontiauto? Mittarilukema?

Kirjoitettu

Tuontiauto on,Suomeen tuotu 2005,mittarilukema 112000 ml.P-moottori.Itse oon ajanut oston(Mikkelistä) jälkeen n. 1000km.Ilmeisesti auton on tuonu Suomeen Auto-Ekroos.

Kirjoitettu

Tämä oli 2 kerta,kun auto teki saman tempun eli kova kiihdytys ja eikun ses-valo palamaan.Ensimmäisellä kerralla auto sammui ja lähti käymään n 10 sek sahauksen jälkeen.Ajoin suoraan korjaamolle,jossa koittivat skannata ilman tulosta.Ja kas vika poistui itsestään,mutta nyt toisella kerralla auto ei sammunut ja ses jäi palamaan.Lähtee kyllä käymään,mutta ei helposti.EGR-venttiili ja solenoidi vaihdettu jenkeissä 2001.Maileja silloi takana 73000,nyt siis 112700.Saksassakin on näemmä tehty huoltoa 2003.Eli apuva.

Kirjoitettu

Onnistuihan se vikakoodin ulosotto,kiitos erään jäsenen ja tuloksena oli tämä:ECM detected less than 40 high resolution timing pulses between each low resolution pulse for 5 consecutive cycles eli vikakoodi 36.Mistäpäs nyt sitten lähdetään vikaa hakemaan?

Kirjoitettu

Ja siitäpäs seuraa kysymys:missäs korjautan ja hintaluokka?

Kirjoitettu

Korjaa itse? Ei se kovin paha homma ole jos työkalut pysyy kädessä. Tietysti jos ei pysy niin voin ehkäpä auttaa jos vaan löytyy sopiva aika rako jostain. ;)

Samalla sitten uusi vesipumppu, tulpat ja johdot. Us-parts, Part-Corner tai Racersplace löytää osat sulle. Tietysti Summittikin myy.

Kallista toi ainakin on. >:( Varmaan n. 1000 euroa kaikkinensa näin lonkalta vedettynä?

Kirjoitettu

Tässä vielä datamasterotos.

Muutenhan tuo näyttäs olevan ihan kunnossa, eikös.

Optia tai sytkämodulia veikkaa hän.

MSD-8226 Blaster Coili ja piuhat samalla kertaa, helppo vaihtaa.

-e- ja tuon ilmaisversion Datamasterista voi ladata tästä.

Kirjoitettu

Kiitoksia,selvitelläänpäs vähän asiaa.Kiire olis kova tietty,mutta sattuneista syistä itse ei pysty vähään aikaan hommaa tekemään.

Kirjoitettu

Oletkos selvitelly noita RPO-koodeja? Löytynee hanskalokerosta.

Datan mukaan sullakin on perävälitys 2.73, löytyykö se myös koodilapusta (ilmeisesti tässä vm. se olis GU2) vai onko RPO-lapussa joku muu GU?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...