Chevy Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Camaro's for 1999 received a black box which records data up to 5 seconds before an accident for use in analyzing air bag, ABS, and other data during a collision.
Juhani LS1 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2006 Niin, Floridassa on tapaus missä yliajaja tuomittiin boxin tietojen perusteella, oikeuden määräyksellä saivat lukee, ajo kännis lapsen yli 30mph alue ja boxi kerto et 70mph jätkäl vauhti ei jarruttanu. Saabeissa on kans ja euroopassa ei ole viel annettu lupaa lukee niitä. Todenäkösesti tulevaisuudessa poliisi lyö OBD johon kii ja antaa sakot ylinopeudesta viimesen 100 käynistyksen aikana jep jep...
TransNAM Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Löysin kerran tuontiauton takakontista (9000 cs) "mustan laatikon". Semmonen n. 30x5x2 cm musta muovilaatikko jonka sisällä oli filmiliuska ja ledi pattereineen jousen päässä. Ledi syttyi kun liikahti. Erittäin yksinkertainen keksintö. Eli tarkoitus on varmaan piirtää jotain sykkyrää sille filmille esim kolarissa. Lootan takana luki jonkun (kuulemma ruotsalaisen vakuutusyhtiön) nimi. Nuo ajotiedothan on ollut julkista tavaraa jo kauan kuormaautoissa (piirturi). Onneks ei vielä sakoteta kiekon perusteella koska autoilla ajetaan maanteillä lähes aina n. 90 ja alamäkeen enempi. Poliisit kattoo aina kiekon ensimmäisenä kun 3+ akselisen pysäyttävät. Väittelin yks päivä sinisedän kans et pitääkö betoniautossa käyttää (mul ei ollu) ja voitin. Sanoi et siinä rajoilla. (paikallisliikenteessä ei tarvi) Tämähän liittyy melkein topicciin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään