Jump to content

GTA:n takaspoileri

jani73

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mistähän voisi mahdollisesti saada ehjän takaspoilerin -87 GTA:han. On tuo oma muhkurainen kuin perunapelto :( ja syykin selvisi kun irroitin sen. Oli sisään valettu peltikehikko käytännössä kadonnut kokonaan ja ruostuessaan pullistellut spoilerin muodottomaksi.

Soittelin jo useisiin purkaamoihin, mutta kaikki myivät ei oota. :'(

Uusi maksaa swt:ssä n.2000€, taitaa jäädä ostamatta .>:(

Onkohan kukaan tehnyt tuosta lasikuitumuottia?

Vai oiskohan jollain tietoa mistä vois saada alkuperäisen näköisen spoilerin "hieman" halvemmalla kuin 2000€.

Kirjoitettu

2000 euroa takaspoileri? Huh huh, täytyypä varoa että oma pysyis ehjänä.

Käsittämätön hinta, sillähän saa konepellin alle jo aika mukavasti palikkaa.

Kirjoitettu

On aika kovalta kuullostava hinta ???Kun kysyin oman auto lokasuojakorjausta metrosta niin se homma olis maksanut 2800€ :'(ja siinä sentään on työtä ???

Kirjoitettu

Kuten niin monta kertaa on tullut sanottua, swt heittää ihan päästä ne hinnat (mukaan lasketaan koko putiikin työntekijöiden yhden viikonlopun juomiset).

Pistäkää hyvät ihmiset lehtiin ilmotuksia pelti osista mitä tarvitte.

Aina löytyy jostain päin suomea joku purku tuomion saanut f body kenen omistajilta saa ihan sopu hintaan osat kunhan osaa olla ystävällinen.

En mä haluais mutta ihan periaatteesta en osta enää ikinä mitään swt kaupoista.. on sen verran harrastus ystävällinen kauppa että ei kannata... halvemmaks tulee lentää jenkkeihin 3 päivän reissulle ja ostaa se osa sieltä ja raahata suomeen.

Ruotsikin on tuossa vieressä..hommaa internetistä kontakti ja kuljeta salaa suomeen tukholman risteilyltä.

Osat saa pienellä vaivalla kun viittii yrittää.. hemmetti tartteeko mun ruveta järkkään jätkille sopu hintasia kauppoja täälä >:(

Kirjoitettu

mulla on kassa toi spoileri alkanut pullistelee. en ole viittinyt irroittaa kun kuitenkin hajoaisi käsiin. mä voisin kanssa tilata uuden jos löytyy edullinen versio, mieluiten lasikuidusta. samalla kevenis kontti eikä tarvis ostaa uusia pumppuja.

Kirjoitettu

Jättäkää spoileri pois! ;)

Näin kerran punasen GTA:n missä ei ollu takaspoikkaa ollenkaan. Näytti mun silmään todella hyvältä. Auto näytti erittäin matalalta ja leveeltä...

Kirjoitettu

jos lähetään tolle linjalle, niin saahan tohon biltemastakin jonkun tarvike helistimen ;D

Kirjoitettu
Mistähän voisi mahdollisesti saada ehjän takaspoilerin -87 GTA:han. On tuo oma

Jenkkilästä. Tännehän on juuri tuloillaan RP:n kautta parit spoikat ja konepellit (lue muutama viestiketju taaksepäin). Kts esim www.ramairhood.com ja kerro hinnat 1,5:llä.

Kirjoitettu

Sikahinta SWT:ssä >:( Kenenkähän stetsonista se on tempaistu ? Näyttää tuolla jenkkilässä maksavan 395 $ eli noin 330 €. Eli kysele RP:stä, hinta asettunee 600 €:n kieppeille, ehkä vähemmän.

Kirjoitettu

Ite tilataan nyt jenkeistä maksumääräyksellä maksetttuna niin konepelti+airbox ja takaspoileri tulisi maksamaan lentorahtina+tulli+alv niin vajaan 1500€.

RP:n kautta suurinpiirtein sama hinta ja neljä viikkoa merellä.

Kirjoitettu

Hommasin pickupin lavakatteen päälle n. vuosi takaperin jenkeistä T/A:n spoilerin.

Spoileri löytyi purkaamolta, kaverin lähistöltä ja maksoi $80

Tuli vielä paikkakunnalle tulevan auton kyydissä, eikä rahtikustannuksia tullut lainkaan. Spoileri kaipasi vain siloituskitin ja maalin, kavennuksen lisäksi.

Ehjiä spoikkia löytää kyllä muualtakin, kuin kaupasta, ellei tahdo virheetöntä...

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Aina löytyy jostain päin suomea joku purku tuomion saanut f body kenen omistajilta saa ihan sopu hintaan osat kunhan osaa olla ystävällinen.

Tuli tänään spoileri matkahuollossa. Odotin ns. KITT taka spoileria eli ihan semmosta perus lautaa mutta mitä tuleekaan paketissa... mielettömän hyvä kuntoinen gta takaspoikka. Hinta 50 euroo + postitus kulut 20 euroo.

Taitaa kittiin nyt sitten tulla gta:n takaspoikka ainakin hetkeks. Mä pistän kuvan 10 minuutissa projekti puolelle K.A.R.R. projektiin ni mulkoilkaa sieltä 8)

Kirjoitettu

tietääkseni SWT: hinnoittelu perustuu siihen, että käytetty osa maksaa aina 50% uuden hinnasta

Kirjoitettu

mä kans ottaisin varmaan kokonaan pois 8) tuli vaan mieleen että antaa perälle vähän samaa näköä kuin corveteissa... valot samanlaisiksi niin voisi porukkaa harhauttaa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...