Chevy Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 mistäs saisi,Metro Autos ei ollu hyllys ja hinta olis 18€ ! väri olis 81U eli 8774
Nova Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Coraväri yms. maalikaupat noita tekee ja hieman huokeammalla varmaankin. Ainakin SP-automaalit Hyvinkäällä tekee ja tuolta oon itsekkin hommannut.
Chevy Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Coraväri yms. maalikaupat noita tekee ja hieman huokeammalla varmaankin. Ainakin SP-automaalit Hyvinkäällä tekee ja tuolta oon itsekkin hommannut. ok
JR Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Stadissa, ainakin Vartiokylän venesatamassa on automaalikauppa, joka sekottaa ja purkittaa maalit ostajan toiveiden mukaan. Sieltä saa sparyna tai purkkina, ihan miten ostaja haluaa. Tekee purkin kun purkin odottaessa. Pienin purkki taitaa olla juurikin kynsilakkapullon kokoa. Koneelta pitäis löytyä aika hyvä valikoima eri automerkkien värikoodeja - ainakin toi mun ponun, mikälie metalli viininpunainen väri löytyi heti.
Chevy Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2006 Stadissa, ainakin Vartiokylän venesatamassa on automaalikauppa, joka sekottaa ja purkittaa maalit ostajan toiveiden mukaan. Sieltä saa sparyna tai purkkina, ihan miten ostaja haluaa. Tekee purkin kun purkin odottaessa. Pienin purkki taitaa olla juurikin kynsilakkapullon kokoa. Koneelta pitäis löytyä aika hyvä valikoima eri automerkkien värikoodeja - ainakin toi mun ponun, mikälie metalli viininpunainen väri löytyi heti. ok
Chevy Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2006 Coraväri yms. maalikaupat noita tekee ja hieman huokeammalla varmaankin. Ainakin SP-automaalit Hyvinkäällä tekee ja tuolta oon itsekkin hommannut. coraväristä kävin hakee,8 €
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään