Jump to content

Kerhon paitoja ja ea-laukkuja

Recommended Posts

Kirjoitettu

Löytyykö kerhopaitaa naisten mallia ja mitä siinä on kuvassa? Yks M.

Ja löytyykö läpinäkyvää kerhotarraa ikkunalasiin?

Kaivelenpa illalla tuota mun laatikkoa jos muistan ja katon löytyykö paitaa. Tarroja ei ole mulla ainakaan.

Kirjoitettu

Jos sulla on muitakin naisten ja miesten kerhopaitoja, niin täällä olisi kans kiinnostuneita... ::)

Nimimerkillä toista vuotta odottaneet... :W

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Ite oon haaveillu siit kerhon paidasta ja tarrasta... Ei oo vaan oikeen tullu vastaan missään tai kellään.

Oisko jollain niitä viel? =)

M-kokoinen paita olis kiva, naisten mallia mieluiten ;D

Kirjoitettu

Ite oon haaveillu siit kerhon paidasta ja tarrasta... Ei oo vaan oikeen tullu vastaan missään tai kellään.

Oisko jollain niitä viel? =)

M-kokoinen paita olis kiva, naisten mallia mieluiten ;D

lähetä juhalle  yv

Kirjoitettu

tarroja eio saanu aikoihin... pari kertaa kyselin vuoden sisään ja eioota tuli. joutuuks niitä tekee ite  :D

Kirjoitettu

paitoja on tällä hetkellä mulla ja mikellä .... lähinnä sua olis varmaan sopan varasto (laajuudesta en tällä hetkellä tiedä )

Juu tarra tilaus on jällleen kerran sisällä , jahka niitä ehkä tällä kerralla jopa sais =)

Kirjoitettu

Jos sulla on muitakin naisten ja miesten kerhopaitoja, niin täällä olisi kans kiinnostuneita... ::)

Nimimerkillä toista vuotta odottaneet... :W

Anteeks mitä paitaa oot 2 vuotta odotellu ?

Kirjoitettu

Darkie ja muut hesan suunnalta olevat laittakaa yvtä mulle paidoista mitä haluisitte nähä ja kokoo niin otan mukaan hesan cruisinkeihin huomenna

Kirjoitettu

Anteeks mitä paitaa oot 2 vuotta odotellu ?

Noo, Sopalle laittelin viime vuonna viestiä ja muistaakseni sitten hänellä ei ollut paitoja ja kehotti olemaan sinuun yhteydessä ja sinuun ei saanut yhteyttä ja olin Mikkeen yhteydessä jne.

Eli 1 kpl naisten kerhopaitoja koko L ja 1 kpl miesten paita koko L. Ja tuolla uudella kuvalla.

Kirjoitettu

Darkie ja muut hesan suunnalta olevat laittakaa yvtä mulle paidoista mitä haluisitte nähä ja kokoo niin otan mukaan hesan cruisinkeihin huomenna

Laitoin sulle sähköpostia 21.8.2009, koskahan kerkeet vastaileen  :W
Kirjoitettu

Laitoin sulle sähköpostia 21.8.2009, koskahan kerkeet vastaileen  :W

Ehkä ensi vuonna... ;D

• 5 months later...
Kirjoitettu

Ite en selaile foorumia tosiaan niin paljoa että oisin huomannu tälläsen :/

Ja niille jotka ei oo tietosia niin muutin tosiaan Helsingistä Varkauteen joten mites nyt,

mitä kautta / mistä / koska ja milloin voi/saa/on hyvä aika tilata paitaa ja tarraa?

Huomaan tekstiviestit ja yv't parhaiten :/

• 1 month later...
Kirjoitettu

laitoin yvtä ku ei mul sun numeroa ole ...

Ei taaskaan tullu tarroja siitä firmasta ... mut nyt olis jälleen yks mahdollisuus jospa jo ... ilmoon kyl tänne sit ku saan ne .

• 1 year later...
Kirjoitettu

Mullekin paita!:) Jollekin kerhotuotevastaavalle lähetinkin ajat sitte postia, mut hiljaista oh ollut..

Kirjoitettu

Mullekin paita!:) Jollekin kerhotuotevastaavalle lähetinkin ajat sitte postia, mut hiljaista oh ollut..

Samma häär... vissiin vuos sitten laittelin postia mut eipä oo kuulunna... ???

Kirjoitettu

Kuin myös. Ikkuna tarrallekn olisi tilaa jos löytyy.

Samoin

• letkume unpinned this topic

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...