smokeybandit Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 kävi sellanen homma kun vein auton huoltoon ja pyysin tulpat vaihtamaan,niin eikö menny jumaliste mekaanikko ruuvaamaan väärät tulpat autoon.auto on v6 3.1 92 ponu ja puhe oli,että siihen laitetaan oikeat ac delcon tulpat,niin tulpat oli kyllä ac delco mutta mekaanikko oli laittanu minun ponuun tulpat mitkä kuuluu chevrolet vaniin,350 kone,vuosmalliin jotain 86-94,niin ei ihan oikeet tulpat olleet.onkelma vaan oli,että tuli muutama päivä ajeltua niillä "väärillä" tulpilla ja useampi sata kilometri ennenkun rupes moottori ponusta pätkimään ja tyhjäkäynti olemaan huono.kyllähän kerran sammukin koko auto kesken risteyksen.otin sitten yhden tulpan pois ja katsoin että mikä tulppa siellä oikeen on,milloin paljastu että ei ollukkaan oikee tulppa.laitoin kaikki vanhat tulpat ite takasin ja nyt toimii auto normaalisti. meinaan vaan että oisko tuo väärillä tulpilla ajeleminen voinu vahingoittaa konetta,vaikka nyt toimiikin normaalisti?
Mopo305 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 Ootko varma että vanhat oli juuri autoosi kuuluvat,vai olisko ne olleet väärät.
smokeybandit Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 joo kyllä ne vanhat oli oikeet,ainaski tän mun 92 ponun owners manualin mukaan. elikkä 92 ponuun v6 kone,tulpat, r43tsk ja mekaanikko meni laittamaan mun autoon tulpat cr43ts mitkä taitaa olla chevy vanin 350 tulpat.eipä ollu ihme ku rupes ponun moottori venkoilee
Mopo305 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2006 Ok. ei muuta kun asentajaa pillistä kiinni.
hoikka Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kysäisisin ihan mielenkiinnosta, että oliko tulpilla silmämääräisesti mitään eroa, esim. pituudessa ja onkos siinä sun autos alumiinikannet?
smokeybandit Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 no en minä ainakaan niissä mitään eroa huomannu,ihan samalta näytti kun alkuperäsetkin.en tiiä onko alumiinikannet.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Jos tulpat olivat ulkoisesti samanlaiset niin ero on vaan siinä onko sielä minkälaiset sisukset platinaa tai jotain muuta.En het uskois tulppien syyksi pätkimistä ja nykimistä.Ainakin mulla on toiminut ns normaalitkin ja monessa muussa.Maksavat vain 10% esim platinasta tai titaniumista tehtyin tosin vaihto väli on sit 4 tiuhempi. Mut kaipa niissä jotain oli kun nykimiset on hävinnyt tulppien vaihdolla.
KKOSKINEN Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2006 Nuo f-bodyn kutoset laahaa jotenkin kehityksen jäljessä kun vertaa etuvetoihin. Niissä on alukannet ja rollerinokat jossain vaiheessa. Nuo pitäis olla aina rautakansilla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään