Jump to content

3gen jarrujen ilmaus

forssi83

Recommended Posts

Kirjoitettu

siis millä vi..lla te ootte ilmanneet takajarru sylinterit??? >:( siis rumpujarruista??? mää laitan ton kohta paaluun kele...

Kirjoitettu

eikös se tuu omalla painollaa sieltä eli auto tasaselle tai keula vähä ylös sitte vaan ilmattavasta sylinteristä nippa pois tai jos se on hyvä(auki) niin löysälle kyllä se työntää ilmat edellään ajallaan!! :)

Kirjoitettu

juu, mutta toi nippa >:( :'( mites vidulla mä sen pois sielt saan? siis tekniikkalja vaiko voima? HUOM.ei sitte mitää tietoo millo noi nipat on viimeks avattu, ehkä joskus sillo ku kanukin mutiainen ne on sinne laittanut... :-\

Kirjoitettu

ei auta.. kaiken maailman crc ja muut rost-offit kokeiltu.. kokoo ei tunnu löytyvän millisistä saatikka tuumasista avaimista... onko se kierteellä vai miten?

Kirjoitettu

Joskun noitten vanhojen kanssa vaan on niin, että joutuu ottamaan koko kapulan irti. Sitten voi kokeilla lievää vasaralla kolistelua tai kuumaa (kumit pois ensin). Mä yleensä ostan suosiolla uudet. Maksaa jonkun kympin, mutta säästää hermoja. Yleensä on kyllä lähtenyt kun hitsaa mutterin nipan päälle. Hitsauslänpö auttaa ja isommasta mutterista saa kunnon otteen.

Kirjoitettu

juu, mutta toi nippa >:( :'( mites vidulla mä sen pois sielt saan? siis tekniikkalja vaiko voima? HUOM.ei sitte mitää tietoo millo noi nipat on viimeks avattu, ehkä joskus sillo ku kanukin mutiainen ne on sinne laittanut... :-\

jaa no sitte ei tosiaan ku hermoja ja itsetunnonkohotus öljyä jos ei lähe niin sitte pillillä kuumaks ja veikkovanhaväkisinmakaaja tyylillä auki joko ehjänä tai rikkinäisenä itse lähinnä kiinnittäisin jarruputken kuntoon ja sen nipan aukeamiseen enemmän aikaa koska todennäköisesti joudut uusimaan sylinterin ???

Kirjoitettu

Itse juuri vaihdoin jarrunesteet -88 Camaroon (takana rummut) ja takanipat olivat varsin v***umaisessa kolossa. Rost-offia paljon ja pieni 1/4", kuusikulmainen hylsy meni sinne vasaralla varovaisesti naputtelemalla. Ilmausruuvi aukesi kohtuullisella voimalla (eikä ilmeisesti oltu ilmattu ehkäpä koskaan?). Suurempi ongelma oli saada tuo varovaisesti naputeltu hylsy pois kolosta >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...