Senior Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Tarvetta olisi jatkojohdolle ( nelipiuhainen lambda ). Ei muuten yletä apparinpuolella töpseliin. Siis : mistä saa ? Motonetissä ei ollut.
-vellu Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Tarvetta olisi jatkojohdolle ( nelipiuhainen lambda ). Ei muuten yletä apparinpuolella töpseliin. Siis : mistä saa ? Motonetissä ei ollut. Mulla on ylimääräinen.
Senior Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Mulla on ylimääräinen. Diili.
KKOSKINEN Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 `Voiko normijohdolla jatkaa ykskarvaista Lambdan johtoa? Edelissä paikka on niin kaukana.
Nova Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kyllä. Tina ei tartu sitten siihen orkkis rautajohtoon joten tarvii käyttää kunnon abikoja.
JousiT Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Ai ei tartu? Mulla on sitten vissiin tina rikki.
Nova Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2006 Ai ei tartu? Mulla on sitten vissiin tina rikki. Riippu tietysti kolvista, tinasta ja johdosta. Mulla vaan ei tarttunut ja jollain muulla. Ois vissiin tarvinnut tulla lainaa sulta tinaa....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään