5,7 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 kun kävin ajamas varttia niin auto kävi kovin lämpösenä koko ajan oli toki kuuma päivä ei siinä paljoa tuuli syyläriin pääse lyhyellä matkalla.. mutta lämmöt oli mittarin mukaan koko ajan 220Fahrenheit jos se nyt tuo oli ja kattelin netistä ton muutostaulukon(http://koti.mbnet.fi/loge/linkit/temp.htm) niin näytti että olis ollu 104celsiusta ??? kummatkin flektit päällä koko ajan ja huilatessa pelli auki kävi siis kiehumispisteessä! ei ihme että palautus ajossa ei oikee vastannu hyvin kaasuun.. pitää visiin ostaa se edelin pumppu ja tota syyläriä+ö.lauhdutinta ruvetä miettiin
GTATL Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 vaihda ensin termari matalalämpöisemmäksi. auttaa heti ja helppo vaihtaa.
5,7 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 vaihda ensin termari matalalämpöisemmäksi. auttaa heti ja helppo vaihtaa. mulla kun pitäis olla jo se 160f vaihdettu tietenki on mahdollisuus että oli paketissa väärä mutta tuskin
balez Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 muistaakseni lukee termarin kyljessäki vielä... mutta mitä sitä nyt enää aukomaan... laittele ittelles kytkin kabiinii ni voit käännellä flektit päälle ku siltä tuntuu
GTATL Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 saattaahan toi jäähdytynkin olla täynnä schaissea, eli tyhjennys ja pesu auttaa. sinne jäähdyttimien väliin on tietysti voinut kertyä moskaa niin paljon ettei ilma pääse kunnolla läpi.
5,7 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 muistaakseni lukee termarin kyljessäki vielä... mutta mitä sitä nyt enää aukomaan... laittele ittelles kytkin kabiinii ni voit käännellä flektit päälle ku siltä tuntuu joo mulla on se kytkin kanssa kummatki oli koko ajan päällä! pitää varmasti putsata järjestelmä! normi ajossa ei nouse ku siihen 14-180f mutta ku rankasee niin..
TransNAM Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Vakiotermarihan on 195F eli n.90C ja (toisen) flektin termari 105C joten tuo on vielä jotenkin siedettävä sikäli. 1bar paineella pelkkä vesi kiehuu n.110C, kunnon neste ehkä vähän korkeammalla eli rajoilla on. Kylmemmästä termostaatista (180 tai jopa 160F) aloittaisin ja flektikin vois lähteä aikaisemmin. 160F termari vaatii jo melkeinpä softamuutoksia ruiskuun mut 180 on ok. Öljynlauhdutinhan on aina plussaa kesällä. Google muuttaa asteikot kun hakee xxxF in C. Myös lähes kaikki muut yksiköt. edit: hitsi mie oon hidas...
balez Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 sit jos flektitki huus ni aika lämpösenä kävi kyllä... ite en saa nii paljon lämpee vaikka kuinka poljen... tosin aina rauhallisesti ajelen tosin saattaa vaikuttaa uus syylari,termari ja nesteet yms. ennen sitä kävi mullakin paljon lämpöisempänä..
5,7 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 sit jos flektitki huus ni aika lämpösenä kävi kyllä... ite en saa nii paljon lämpee vaikka kuinka poljen... tosin aina rauhallisesti ajelen tosin saattaa vaikuttaa uus syylari,termari ja nesteet yms. ennen sitä kävi mullakin paljon lämpöisempänä.. joo sitä mä kanssa ihmettelin ku puski pellin välistä kuuman oloista ilmaa ja lämmöt noin korkeella vaikka flektit päällä ja auto käy en noteerannu sitä sen enempää kun ei menny yli 220f en edes muistanu mitä toi f oli celsiusta nyt vaan tuli mieleen tarkistaa ja hyvä niin!
maka Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 entä jos heittäs koko termarin menemään kesä ajaks .oisko tuosta mitä haittaa .pysyy lämmöt kurissa
Mopo305 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 EI EI termaria ei saa koskaan poistaa kokonaan,veden kierto kasvaa liian nopeaksi eikä kerkeä syylärissä jäähtyä,jos tarve,niin termostaatista leikataan keskusta pois,elikkä se ei enään sulkeudu eikä avaudu,mutta reunoille jää sitä kuristavaa osaa.Ja tätä en ole itse keksinyt,mutta on tosi.
gmc63 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 EI EI termaria ei saa koskaan poistaa kokonaan,veden kierto kasvaa liian nopeaksi eikä kerkeä syylärissä jäähtyä,jos tarve,niin termostaatista leikataan keskusta pois,elikkä se ei enään sulkeudu eikä avaudu,mutta reunoille jää sitä kuristavaa osaa.Ja tätä en ole itse keksinyt,mutta on tosi. Joo niin on auttoi mulla 66 oldsin kuumenemis oireisiin ;D
Jarno Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 EI EI termaria ei saa koskaan poistaa kokonaan,veden kierto kasvaa liian nopeaksi eikä kerkeä syylärissä jäähtyä,jos tarve,niin termostaatista leikataan keskusta pois,elikkä se ei enään sulkeudu eikä avaudu,mutta reunoille jää sitä kuristavaa osaa.Ja tätä en ole itse keksinyt,mutta on tosi. tai sitte porailee siihen pienia reikia kehalle... saastaa samalla syylaria. -kumpikin tapa!
Heikki Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Tuo lämpöhän on ainakin mulla mitattu kannessa olevalla anturilla. Eli vaikka tuo kannessa oleva vesi onkin tuon 220F niin syylärin jälkeen koneeseen tuleva vesi on jo viileämpää.
Jarno Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Jos lämpenee liikaa ni jotain on vialla,parempi korjata kunnolla kuin alkaa tekemään taikatemppuja. joo en nyt tarkoittanu,etta tolla onkelma ratkee.. mutta kun tuon tekee ehjaan koneeseen!
xaekx Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2006 Kannattaa putsata koko vesikierto kunnolla. Varsinkin syyläriin kertyy uskomaton määrä kaikenlaista moskaa ajan saatossa.
5,7 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kannattaa putsata koko vesikierto kunnolla. Varsinkin syyläriin kertyy uskomaton määrä kaikenlaista moskaa ajan saatossa. joo normaalissa ajossa auto pysyy rajoissa mutta kun rankasee niin lämmöt nousee.. pitää ottaa koko homma työn alle kun ehtii!
TransNAM Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kannattaa samalla vilkaista sinne puskurin alle ettei ole ulkopuolelta aivan tukossa koko syyläri.
Dustez Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 juu kyllä joku paikka on tukossa koska mulla 180 fah termari ja ei nouse lämmöt yli 190 fahrenheitin vaikka kuja rankois.
maka Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 täytyypä tehä omaankin tuo puhdistus,lämmöt nousee herkästi ja ruostetta näyttää kertyvän nesteen sekaan .kohta uus paisunta säiliö paskan ruskea
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään