Z-28 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Eli kysessä Pace Setterin LT:t ja tarkastin kiinnityslaippojen suoruutta ja niissä on mun milestä melkosen paljon kieroutta (vain yhdessä tasossa ei siis ropeli). Kun suoraa pintaa vasten katsoo, niin toisessa sarjassa on yhdessä päässä n. 1mm heittoa ja toisessa päässä n.2-3mm. Toisen puolen sarjassa yhdessä päässä on taas noin 1mm heitto. Tuo 1mm ei kuulosta pahalta, mutta 2-3mm taas kuulostaa. Meneekö nuo suoraksi kun kiristää noita kanssiin vai pitääkö tehdä ennen asennusta kenties jotain asialle ja jos pitää, niin mitä?
Senior Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Oikaise. Et saa noin kieroja sarjoja tiiviiksi millään.
Z-28 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2006 Mutta miten ? Mulla ei oikein tuo metallityö ole hallussa. Pitääkö noita lämmitää vai lekaa vaan kylkeen vai miten noi saa oikaistua ? Niissä on pinnoite päällä, joten niitä ei kovin sais kolhiakaan.
5,7 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Mutta miten ? Mulla ei oikein tuo metallityö ole hallussa. Pitääkö noita lämmitää vai lekaa vaan kylkeen vai miten noi saa oikaistua ? Niissä on pinnoite päällä, joten niitä ei kovin sais kolhiakaan. jos laipat on kiinteet putkiin niin koneistamolle sillä lailla ollaan ainakin suorat saatu hio tai jyrsii suoraksi
Z-28 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 laipat on kiinteet. Tässä se taas nähdään, osta halvat ja korjaa tehtaan viat itte Perkele, jos olisin vielä jenkeissä, niin laittasin takas Ei viitti oikein alkaa täältä lähetteleen sinne.
Nupa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Pace Setters - kuten arvata saattaa ja poordeilta on lukenu; halpa mutta paska, mutta ainakin se ei kestä kauaa \,,/
Z-28 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Me ollaan kyllä luettu sit ihan eri poordeja, kun meikä on saanut taas kuvan niistä, että hinta laatu olis kohillaan No ei tainnu olla ainakaan näissä :'(
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Hinta/laatu on mielestäni kohdillaan noissa.Mullakin oli hivenen kierot.Heitti noin 1mm(pituus suunnassa ei korkeus).En oikaissut ja pitää.Muistin tehdä 3 kertaa jälki kiristyksen,ei kuitenkaan liian tiukkaan.Eka kerralla kiristy aika paljon 2 ja 3 kerta sit vähän. Mulla on nyt toisella puolella se paljon haukuttu PS:n tiivistekkin saa nähdä kuin pitkään pitää. Toi 2-3mm on liikaa peltisarjoillekkin.
Z-28 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2006 Laitan tuossa kohta puoliin mailia PS:lle kuvien kera ja katotaan mitä tuumaavat.
Guest turbomies Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Ei noissa minun Pacesettereissa ollut mitään vikaa laipoissa, suorat oli. Niitä sarjojen mukana tulleita tiivisteitä en uskaltanut laittaa, kun näyttivät tosi heppoisilta - laitoin sitten FelPron tiivisteet. Ja kaasut menee mistä pitääkin eli ei vuoda.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään