-vellu Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kun seuraavalla kerralla lapsesi sanovat, että ei ole mitään tekemistä... Tässä hyödyllistä työtä ja lapsille leikkiä: Pulttien, muttereiden ja prikkojen lajittelu koon mukaan omiin lokeroihin. Mun tytöt jaksoivat puuhailla tuota kaksi tuntia ja homma tuli tehtyä
gmc63 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kun seuraalla kerralla lapsesi sanovat, että ei ole mitään tekemistä... Tässä hyödyllistä työtä ja lapsille leikkiä: Pulttien, muttereiden ja prikkojen lajittelu koon mukaan omiin lokeroihin. Mun tytöt jaksoivat puuhailla tuota kaksi tuntia ja homma tuli tehtyä toihan on hyvä idea ;D ;D
set28 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Sul menee gemsu muutama vuosi et pystyt hyödyntää,kun pitäis varmaan ne lapsetkin tehä
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Poika on tallilla jo rassamassakin.Kunhan omalta autoltaan ehtii Tenavista on kyllä väliin apua ja kun heillä tuntuu intoakin olevan yllin kyllin.
gmc63 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Sul menee gemsu muutama vuosi et pystyt hyödyntää,kun pitäis varmaan ne lapsetkin tehä Näinhän se on ku oon siinäki hommassa "saamaton" ;)Ainakaan ei oo tullu mitään vaatimuksia
Mika Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Sul menee gemsu muutama vuosi et pystyt hyödyntää,kun pitäis varmaan ne lapsetkin tehä Hyvä pointti
Mika Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2006 Itse asiassa tänään illalla laitettiin autojen renkaisiin ilmaa yhdessä tyttären kanssa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään