hoikka Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2006 Kertokaappa rikkoontuuko jotain, jos lampdan johto on sulanut pakosarjaan kiinni. Olin joskus lukevinan, että se saattaa tuhota jotain muuta.
Teac Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2006 Riippuu ECM:stä ja sen kytkennästä, mutta ei tuo 730 boksin tuloaste ainakaan pitäisi hajota maadotuksesta ja muuallehan tuo signaali ei menekään. Lambdasta en ole varma, mutta tuskin sekään kovin herkkä on.
tepa Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2006 Ei pitäisi. Lamda sen jännitteen tuottaa. Itse lamda voi olla entinen, sen voi todeta mittaamalla.
hoikka Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kiitokset vastauksista.
KimmoT Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 En usko että lambda hajoa jos se on maissa.
hoikka Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Yritin mittailla lampdan antavia jännitteitä ja ne heilui 0,1 - 1,0 v välillä (vai olikahan se näin). Tulkitsin asian niin, ettei olisi mennyt rikki.
88IROC Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Hyvä tuuri, mulla otti lampaada oikarista niin itseensä että sanoi työ-sopimuksensa irti...
hannux Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kolvailen seosmittaria kasaan, ja kysymys että mimmosen vastuksen saa sitten laittaa lambdan ulostuloon, että se antaa järkeviä arvoja eikä hajoo?
Teac Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2006 Kolvailen seosmittaria kasaan, ja kysymys että mimmosen vastuksen saa sitten laittaa lambdan ulostuloon, että se antaa järkeviä arvoja eikä hajoo? Kenenkähän anturi oli kyseessä? Tyyppi? Millainen kytkentä mittauksessa?
hannux Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Tätä soveltaen http://www.siipicossu.com/seosmittari.htm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään