Jump to content

pakosarja kyssäri

Recommended Posts

Kirjoitettu

täytyy kysellä taas kun ei ole tietoa,mikä läppäsysteemi tuossa vakiopakosarjassa oikeen on.näkyy apparin puolella olevan joku systeemi,jossa joku venttiili :o.ei siihenkään mitään putkia mene mutta näyttäs että se läppä on siellä kiinni.mitä virkaa tuolla on,mikä sen tarkotus siinä on :-\.auto 3gen pontiac.perhana jos se on koko ajan kiinni se vie tehoja tästä mun padasta :o.en mä nyt tiiä onko siellä jotain läppää,mutta jotain vivustoja näyttäs olevan ja venttiili joka sitä siirtelee.

Kirjoitettu

Mitähän nyt oikein tarkoitat; paas kuva niin katsotaan :-\

Kirjoitettu

Mulla on kans capricessa vastaava, eli se on noiden kaasarikoneiden juttuja. Muistaakseni ryyppyjärjestelmään kuuluu...

Kirjoitettu

On tullut kans joskus ihmeteltyä tuota läppähommaa. Näyttää alipaineella toimivan. Mitenkähän se ryyppyjärjestelmään vaikuttaa?

Kirjoitettu

On tullut kans joskus ihmeteltyä tuota läppähommaa. Näyttää alipaineella toimivan. Mitenkähän se ryyppyjärjestelmään vaikuttaa?

mun muistaakseni sen tarkoitus on että kone lämpee nopeammin kun se läppä on kiinni sit ku kone lämpee niin se jousi siin kaasarin rungossa avaa sen läpän :)on muten usein jumissa :(
Kirjoitettu

Mulla on sellainen käsitys, mutta tuo varmaan pakottaa pakokaasua imukannen kanavan läpi toiselle puolelle. Näin imukansi ja kaasari saavuttavat nopeammin oikean käyntilämpötilan.

Kirjoitettu

Mulla on sellainen käsitys, mutta tuo varmaan pakottaa pakokaasua imukannen kanavan läpi toiselle puolelle. Näin imukansi ja kaasari saavuttavat nopeammin oikean käyntilämpötilan.

just tota mä tarkoitin mut en osannu sanoa :-[
Kirjoitettu

On tullut kans joskus ihmeteltyä tuota läppähommaa. Näyttää alipaineella toimivan.

meneekö sulla jotain alipaine letkuja siihen?mulla se taitaa nakottaa olla koko ajan kiinni,letkut poistettu.pitää laittaa kuvaa myöhemmin tulemaan.jos siihen letku tulee mihin se toinen pää tulee kiinni?tuleeko kaasarille vai mihin?pitäs koittaa saada se takasin toimintaan jos siinä jotain erillisiä muita osia vielä, tuskin tulee takaisin toimintaan.tuo kyllä ahistaa reilusti jos se läppä on siellä kiinni ihan koko ajan ???.eiköhän tuo nosta myös moottorin lämpöjä kun pakokaasut ei pääse virtaamaan kunnolla ulos :-[
Kirjoitettu

täytyy kysellä taas kun ei ole tietoa,mikä läppäsysteemi tuossa vakiopakosarjassa oikeen on.näkyy apparin puolella olevan joku systeemi,jossa joku venttiili :o.ei siihenkään mitään putkia mene mutta näyttäs että se läppä on siellä kiinni.mitä virkaa tuolla on,mikä sen tarkotus siinä on :-\.auto 3gen pontiac.perhana jos se on koko ajan kiinni se vie tehoja tästä mun padasta :o.en mä nyt tiiä onko siellä jotain läppää,mutta jotain vivustoja näyttäs olevan ja venttiili joka sitä siirtelee.

Sen läpän saa sieltä sisältä helposti irti, ei ahdista sen jälkeen. "läppärunko" on kahdella pultilla siinä pakoputken ja pakosarjan välissä, ne pultit auki ja läppä pois ja pelkkä runko takaisin.
Kirjoitettu

tänään pikkasen paneuduin asiaan.jousi kuormitteinen tuntus olevan ja aikasta jäykkä vääntää auki tuo läppä.ylhäältä ei oikein pääse käsiks tuohon eikä pultteihin ,täytyy koittaa alakautta joku päivä.tai sit yläkautta rautalanka patentilla läppä auki :o.on ahas paikka taas.

Kirjoitettu

oisko kellään tietoa mihin sen letkun pitäs mennä tuosta venttiilistä,kaasariin mutta mihin kohti siihen?vai meneekö se jonnekin muualle?.parit ulostulot on tukittu kaasarista näköjään.saattas toimia tuo venttiili ei se niin jäykkä ollu.pääsis helpommalla ei tarviais ruosteisia pultteja koittaa aukasta,katkeevat kuiteskin.

Kirjoitettu

Mitähän nyt oikein tarkoitat; paas kuva niin katsotaan :-\

tuossa kuvaa,tää ei varmaan ponusta mutta samanlainen toiminta periaate

pakosarjan_venttiili_sydeemi.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...