maka Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 täytyy kysellä taas kun ei ole tietoa,mikä läppäsysteemi tuossa vakiopakosarjassa oikeen on.näkyy apparin puolella olevan joku systeemi,jossa joku venttiili .ei siihenkään mitään putkia mene mutta näyttäs että se läppä on siellä kiinni.mitä virkaa tuolla on,mikä sen tarkotus siinä on .auto 3gen pontiac.perhana jos se on koko ajan kiinni se vie tehoja tästä mun padasta .en mä nyt tiiä onko siellä jotain läppää,mutta jotain vivustoja näyttäs olevan ja venttiili joka sitä siirtelee.
Teac Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Mitähän nyt oikein tarkoitat; paas kuva niin katsotaan
Soppa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Mulla on kans capricessa vastaava, eli se on noiden kaasarikoneiden juttuja. Muistaakseni ryyppyjärjestelmään kuuluu...
Mikko Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 On tullut kans joskus ihmeteltyä tuota läppähommaa. Näyttää alipaineella toimivan. Mitenkähän se ryyppyjärjestelmään vaikuttaa?
gmc63 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 On tullut kans joskus ihmeteltyä tuota läppähommaa. Näyttää alipaineella toimivan. Mitenkähän se ryyppyjärjestelmään vaikuttaa? mun muistaakseni sen tarkoitus on että kone lämpee nopeammin kun se läppä on kiinni sit ku kone lämpee niin se jousi siin kaasarin rungossa avaa sen läpän :)on muten usein jumissa
KKOSKINEN Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Mulla on sellainen käsitys, mutta tuo varmaan pakottaa pakokaasua imukannen kanavan läpi toiselle puolelle. Näin imukansi ja kaasari saavuttavat nopeammin oikean käyntilämpötilan.
gmc63 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Mulla on sellainen käsitys, mutta tuo varmaan pakottaa pakokaasua imukannen kanavan läpi toiselle puolelle. Näin imukansi ja kaasari saavuttavat nopeammin oikean käyntilämpötilan. just tota mä tarkoitin mut en osannu sanoa
maka Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 On tullut kans joskus ihmeteltyä tuota läppähommaa. Näyttää alipaineella toimivan. meneekö sulla jotain alipaine letkuja siihen?mulla se taitaa nakottaa olla koko ajan kiinni,letkut poistettu.pitää laittaa kuvaa myöhemmin tulemaan.jos siihen letku tulee mihin se toinen pää tulee kiinni?tuleeko kaasarille vai mihin?pitäs koittaa saada se takasin toimintaan jos siinä jotain erillisiä muita osia vielä, tuskin tulee takaisin toimintaan.tuo kyllä ahistaa reilusti jos se läppä on siellä kiinni ihan koko ajan .eiköhän tuo nosta myös moottorin lämpöjä kun pakokaasut ei pääse virtaamaan kunnolla ulos
F350 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 täytyy kysellä taas kun ei ole tietoa,mikä läppäsysteemi tuossa vakiopakosarjassa oikeen on.näkyy apparin puolella olevan joku systeemi,jossa joku venttiili .ei siihenkään mitään putkia mene mutta näyttäs että se läppä on siellä kiinni.mitä virkaa tuolla on,mikä sen tarkotus siinä on .auto 3gen pontiac.perhana jos se on koko ajan kiinni se vie tehoja tästä mun padasta .en mä nyt tiiä onko siellä jotain läppää,mutta jotain vivustoja näyttäs olevan ja venttiili joka sitä siirtelee. Sen läpän saa sieltä sisältä helposti irti, ei ahdista sen jälkeen. "läppärunko" on kahdella pultilla siinä pakoputken ja pakosarjan välissä, ne pultit auki ja läppä pois ja pelkkä runko takaisin.
maka Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 tänään pikkasen paneuduin asiaan.jousi kuormitteinen tuntus olevan ja aikasta jäykkä vääntää auki tuo läppä.ylhäältä ei oikein pääse käsiks tuohon eikä pultteihin ,täytyy koittaa alakautta joku päivä.tai sit yläkautta rautalanka patentilla läppä auki .on ahas paikka taas.
maka Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 oisko kellään tietoa mihin sen letkun pitäs mennä tuosta venttiilistä,kaasariin mutta mihin kohti siihen?vai meneekö se jonnekin muualle?.parit ulostulot on tukittu kaasarista näköjään.saattas toimia tuo venttiili ei se niin jäykkä ollu.pääsis helpommalla ei tarviais ruosteisia pultteja koittaa aukasta,katkeevat kuiteskin.
maka Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Mitähän nyt oikein tarkoitat; paas kuva niin katsotaan tuossa kuvaa,tää ei varmaan ponusta mutta samanlainen toiminta periaate
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään