5,7 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 oletteko ennen nähneet? en väitä etteikö toimi mutta kuinka hyvin ja kannattaako todella
pirre Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Mielenkiintoinen ratkaisu. Coolereittenkaan ei välttämättä tarvitsisi olla noin isot kun on pitkät paluuputket -> siinä jo jäähdytystä kerrakseen. Tuota olisi kiva kokeilla onko sitä lagia vai ei kuten noissa sarjojen myyntiesitteissä mainostetaan. RACE ON.
TexFinn Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 STS taitaa edelleen olla ainoa firma joka noita takaturboja tekee.
Chevy Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 STS taitaa edelleen olla ainoa firma joka noita takaturboja tekee. STS:n f-body takaturbo, 400-450 heppaa dynottavat
Chevy Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 tuolla lisää kuvia http://www.chevyhiperformance.com/techarticles/148_0502_rear_mounted_turbo/
5,7 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 STS:n f-body takaturbo, 400-450 heppaa dynottavat on toi kyllä ropellipäiden hienoja ajatuksia täynnä ei oikein usko riitä..
Soppa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Tuossa on kyllä _pakko_ olla viivettä... Jos turbon laittasin, tekisin sen perinteiseen tyyliin tässä sorateiden ja loskan maassa.
Nupa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2006 Täytyy myöntää sellanen juttu, että tärkein seikka miksen tuota STS "takaturboa" hommannut oli juuri tuo, että tuo suodin on tuolla missä on. Toiseksi, ei taida SFC:t mahtua...? Itse turbosta oon kuullu oikeestaan vain pelkkää plussaa eli kyllä toimii. Tosin en tiedä ketään Suomesta, kellä tuollanen olis F-Bodyssa, siitäkin kyllä huhuja on kuultu että sellanen täältä löytyy... Suomen tiet ja kelit kun tietää niin tuota suodatinta sais olla kerran viikossa putsaamassa/vaihtamassa. Kun ei sitä oikein millään voi kait hyvin suojatakaan. Kun se yksi kerholainenkaan - lupauksista huolimatta - ei tuota laittanut ( ), olis tuollanen silti kiva nähdä käytännössä.
pantera Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Incon Systems teki tuplaturbo settia 4 geneihin missa solmut on perinteisilla paikoilla, menekki oli ilmeisesti senverran heikkoa etta meni firma out of business, kaytettyja setteja en ole nahnyt myynnissa ainuttakaan vaikka olen vuoden kyttailly semmosta Tossa camarossa on semmonen http://tinyurl.com/ljad4
ta-455 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Tuohon STS settiin on saatavilla rosteripellistä väännetty suoja ilmanputsarin ympärille. Vesisateella ajelu vähän arveluttaa mutta miksi ei muulloin toimisi. Tuossahan tulee välijäähy ilmaiseksi.. LT1 & LS1 koneisiin on saatavilla turbosettejä useilta pajoilta mitä oon lukenu tuolta ls1tech-foorumilta. Yksi turbo riittää aika pitkälle. Esim. tämmönen setti: http://www.proturbokits.com/store/scripts/prodView.asp?idproduct=194 Hinnoista sen verran, että alle 5000 euron tuskin saa mitään ahdettua tehtyä...
-vellu Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kun se yksi kerholainenkaan - lupauksista huolimatta - ei tuota laittanut ( ), olis tuollanen silti kiva nähdä käytännössä. Jos jotain alkaa oikeasti tuollainen kiinnostamaan, niin mun firmalla on ollut puolisen vuotta STS:n edustus Suomessa.
BlackZ Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2006 No ei helvetti mulla ei kyl ymmärrys riitä miks nuo pitäs puskea auton alle Ei ainakaan järkeä jos autolla ajetaan muuallaki ku radalla, vehkeet sotkeentuu ja kunnon pohjakosketuksella saa mukavaa jälkeä aikaan tolla hommalla. Ainoaksi plussaksi näen ton "ilmaisen" välijäähyn ja osaltaan asennuksen helppouden ku ei tarvi alkaa peltisarjoihin värkkäämään kiinni. Niin ja pysyy konehuoneen lämmöt paremmin kurissa. Ongelmia tossa on sitte riittävästi ku alkaa ajattelee kuinka kiva tuollainen järjestelmä on painepuolella pitää tiiviinäkin ja lika ja paska sotkee nuo vehkeet puhumattakaan siitä ku auto ottaa riittävästi jossaki pohjasta kiinni niin siinäpä menee turbo ja/tai putket vitulleen. Tuo on niitä patentteja millä on vaan taas haettu sitä erilaista ratkaisua...
ta-455 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2006 Oon kuullut, että ihmiset jopa madaltavat autoja. Eihän siinä ole mitään järkeä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään