Guest Konekolli Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 egr "kuulemma" syöttää pakokaasua töitä paiskiville männille, tästä hulluudesta vois tehdä lopun mitäpä tapahtuu jos ohitan tuon veden kierron vaihtamalla kuvan mukaisesti letkuja,, mut kun eikös egr ohjaa fektejä myös? joku taas meinas et "sokea" tiiviste pakosarjasta lähtevälle putkelle? mitäs konttorin setä näistä tykkää vai huomaakkaan??
mikke Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 toi sokea tiiviste on toimiva ratkaisu jos osat haluaa jättää paikalleen ei vaikuta päästöihin eikä sitä ulkopuolelta huomaa. en ole huomannu mitään vaikutusta flekteillä niillä kun ei taida olla mitään yhteyttä keskenään
Guest Konekolli Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 kiitos tästä lähdenkin heti värkkään ettei mene koko ilta koneella
Nupa Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 EGRllä ja kuvalla ei o mitään tekemistä keskenään. EGR system Tuon kuvan mukasen läppärungon vedenkierron voi ohittaa siitä vaan. Ite oon niin tehny. EGR-systeemihän on koneen takaosassa eikä se sieltä mihinkään näy. Itellä on EGR tietsikalla poistettu, mut letkut paikoillaan. En o vielä yhtään inssiä nähny, kuka olis kiivenny koneen päälle kattomaan mitä siel takana on tai ei oo kii vaan kerta ensimmäinen kait seki olis
Jarno Posted August 10, 2006 Posted August 10, 2006 Onko ne ymmärtäny jotain muuta näistä autoista? Ne keskittyy vaan pilkunnu*ssimiseen.. valoista,kilvestä jne...
Guest Konekolli Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 EGRllä ja kuvalla ei o mitään tekemistä keskenään. EGR system Tuon kuvan mukasen läppärungon vedenkierron voi ohittaa siitä vaan. Ite oon niin tehny. EGR-systeemihän on koneen takaosassa eikä se sieltä mihinkään näy. Itellä on EGR tietsikalla poistettu, mut letkut paikoillaan. En o vielä yhtään inssiä nähny, kuka olis kiivenny koneen päälle kattomaan mitä siel takana on tai ei oo kii vaan kerta ensimmäinen kait seki olis onko tuosta läppärungon vedenkierron ohittamisesta jotain niin sanottavaa hyötyä??
JohnnyMichael Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 onko tuosta läppärungon vedenkierron ohittamisesta jotain niin sanottavaa hyötyä?? Pysyy läppärunko ja plenumi viileämpänä, ja sen myötä imuilmakin on hieman viileämpää. Jos auto on vain kesäkäytössä, ei tuota "läppärungon lämmitystä" kannata pitää.
KKOSKINEN Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 Ei ole isoa vaikutusta, koska ilma kulkee tosta läpi niin kovaa vauhtia, ettei ehdi lämmetä sen takia.
JohnnyMichael Posted August 11, 2006 Posted August 11, 2006 Ei ole isoa vaikutusta, koska ilma kulkee tosta läpi niin kovaa vauhtia, ettei ehdi lämmetä sen takia. No ei liene suurta vaikutusta, mutta kaikki ylimääräinen lämpö imuilmassa lämpimällä kesäsäällä on turhaa lämpöä, ja ponuissa kun se ilmansuodattimen pönttö on muutenkin vielä niin typerässä paikassa, että huonosti saa raitista ilmaa, niin kyllä tuosta läppärungon ohittamisesta enemmän hyötyä on kuin haittaa!
Guest Konekolli Posted August 12, 2006 Posted August 12, 2006 selvä homma ohitetaan jos sillä nyt yks "haaveheppa" löytys
Kake Posted December 13, 2009 Posted December 13, 2009 Palatakseni hieman tähän aiheeseen, kuvassa mainitun tiivisteen 14, eli tuo joka on sen haitariputken ja imusarjan välissä takana, tilalle jos leikkaa tiivistematosta sopivan sokean tiivisteen niin kestää palamatta siinä? Sytytteleekö sessiä?
mikke Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 ei sytytä mul on peltilapusta tehty "tiiviste" imusarjan ja haitariputken välissä eipä tuu pakokaasut imariin.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now