Jump to content

lukkoperä 3gen

forssi83

Recommended Posts

Kirjoitettu

eli ois mielenkiintoa kunnon lukkoperään ku nyt on joku olematon tai paska perä. perässä oli tällänen numero 22522675, saako tosta numerosta selvää mikä se on? nyt takana on rumpujarrut ja ajattelin että onko millainen projekti vaihtaa tohon formulaan jonkun transu lukollinen perä/levy jarrut?

Kirjoitettu

Siihen lukottomaan 10-pulttiseen saa kyllä lukon.. turhaan rupeet koko paskaa vaihtaan! Kysäseppä Pavelta kun seuraavan kerran siellä käyt.

-mulla olis yks ylimääränen vakiolukko tallissa ;)

Kirjoitettu

meinasin samalla niitä levyi taakse. mut mut missäs kunnossa sul se lukko on ja onko mallia vittumainen talvella ? ;D

Kirjoitettu

Juu kyllä se kunnon lukko kannattaa olla varsinkin jos talvella aikoo ajaa... Lisäksi kunnon renkaat!

Kirjoitettu

no tarkotus tolla ei ole ajaa talvella enään. missä hinnoissa lukot on?

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

kuka osaa kertoa millasen lukon tohon kannattaa hankkia ja mistä? itellä ku ei toi auto enklantia oikeen suju!! ja jos ostaa uuren lukon ni vaihtuuko sillo välitykset, vai tartteeko nekin ostaa?? tyhmä ku oon ja etuvetosilla aina ennen ajanut :'( :-[

Kirjoitettu

tossa kun nyt on se aavikkoperä ja tiheempi ois kyl mukavampi saara ja varsinkin kunnollinen LUKKO perään.

Kirjoitettu

Lukot taitaa olla luokkaa 300+$ jenkeissä tyypistä riippuen ja välitykset 100+$ siis uudet. Suomihintoja en tiedä. Alan liikkeistähän näitä saa. Kts. sivun yläreuna.

Välitykset voi pitää vanhat jos haluaa.

Rumpuperäänkin saa levyt laitettua mutta vaatii vähän askartelua. Samalla joutuu vaihtaa käkkärinvaijerit.

Kirjoitettu

Eikös joku joskus puhunut, että rummut olisi paremmat siellä peräpäässä kun levyt :o

Kirjoitettu

no en mä nyt välttämättä niitä levyjä tartte mutta toi lukko on ehoton hankinta listalla ja välitystä hieman tiheempään tekis mieli ku toi aavikko ei nyt kaikkeesta ripein ole kylillä ajellessa..

Kirjoitettu

Mulla on ainakin Ponussa parhaiten toimivat rumpujarrut mitä olen koskaan missään autossa nähnyt. Käkkärissä 0% ero ja jarrussa 3% enkä ole edes kurkannut sinne rumpujen sisään. Luistavan puoleinen lukko tuossa tuskin vaikuttaa. Ajattelin pitää rummut niin kauan kun ovat noin hyvät ja sitten tulee ehkä levyt tai sit ei.

Kirjoitettu

oisko jollain jottain esimerkkia noista lukoista? en ny ol ihan 100 et vaihanko välitykset??? mutta esimerkkei lukoista jotka sopivat tohon aavikkoon(2,73?)

Kirjoitettu

Eikös ne kaikki 10-pulttisen lukot käy... Vai oliko jotain eroa vetarien pooreissa? Myyjä varmaan osaa sanoa perän tyypin mukaan. Tyyppimerkintä (numeroita JA kirjaimia) on oik. akseliputkessa keskellä etupuolella ruosteen alla. Puukolla rapsuttamalla saa aika hyvin näkyviin. Stanssaus ei ole kovin syvä joten hiovia välineitä kannattaa välttää.

Ei ainakaan pitäis olla välityksistä kiinni.

Kirjoitettu

lukkoja on 4 mallia. 88 uudemmat ja vanhemmat. sitte harvemmat kuin 3.23 on eri lukko kuin 3.23 ja tiheemmät.

Kirjoitettu

lukkoja on 4 mallia. 88 uudemmat ja vanhemmat. sitte harvemmat kuin 3.23 on eri lukko kuin 3.23 ja tiheemmät.

juu, tolleen selititkin puhelimessa... mulla ku ei toi mene jakeluun helposti ;D jos mä oottelen sitte perjantaita ja kiusaan teitä sillo täl aiheel
Kirjoitettu

Vai olikos se 3.08 ja sitä tiheemmät missä oli eri lukko :o

Kirjoitettu

Siihen lukottomaan 10-pulttiseen saa kyllä lukon.. turhaan rupeet koko paskaa vaihtaan! Kysäseppä Pavelta kun seuraavan kerran siellä käyt.

-mulla olis yks ylimääränen vakiolukko tallissa ;)

Tää asia kiinnostaa muakin ja kysymys kuuluupi: tarviiko uurastaa rankastikkin jos lukon tuohon lukottomaan asentaa lukon, shimmaukset tms?
Kirjoitettu

Tää asia kiinnostaa muakin ja kysymys kuuluupi: tarviiko uurastaa rankastikkin jos lukon tuohon lukottomaan asentaa lukon, shimmaukset tms?

Riippuu ootko tehny kyseistä hommaa joskus(tiedät mitä teet),löytyykö shimmit ,ulosvetäjät,prässi ym. tarvikkeet ja työkalut.Jos homma on tuttu ja osat ja muu rekvisiitta löytyy,niin irto akselin kasaa laiska asentaja vajaassa päivässä.

Kirjoitettu

Eipä oo tullu tuota puuhaa aiemmin tehtyä ja siksi hieman epäilyttää(+nuo työkalujen puuttumiset). Eli en taida ite ruveta pilaamaan muuten hyvin toimivaa perää. Vinkkejä, kuka osais ja kohtuu veloituksella. Perän/taka-akselin toki irroittelen ite. Kiitos taas tiedoista

Kirjoitettu

Itse teetin tutulla koko homman.. auburnin lukko ja richmondin välitykset. Ainakin hyvin pelas sen aikaa mitä kone kesti.

• 10 months later...
Kirjoitettu

Mainoksen mukaan."tarvitset vain tavalliset työkalut ja pari tuntia aikaa":

http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+115+305029&D=305029

Onko joku täällä laittanut tuommosta?

Vanha threadi henkiin.

Eilen heitiin Powertraxin lock-rightin perään.

Mainospuheet pitivät paikkansa kaikilta osin, eli asennus oli todella helppo, eikä menny kuin jokusen tunnin kun ekaa kertaa homman teki.

Ja toimiikin niin kuin luvattiin, auton käytös muuttui täysin kun lähdössä on kummatkin pyörät mukana ja veto on oikeasti 100% kummallakin puolella.

Eikä pidä mekkalaa kurveissa tai ajossa, auto on myös vakaampi kun kummatkin pyörät vetää aina.

Voin suositella ja hintakin on hyvä (reilu 340dollaria), pakettikin on pieni (n. 10cm x 30cm) ja koht kevyt (pari kiloa)

http://oh1jty.toimii.net/auto/lukko1.jpg

http://oh1jty.toimii.net/auto/lukko2.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...