Jump to content

LT1 - Erot PaceSetterin pitkien sarjojen tyypeillä PSM-70-2239 ja PSM-70-2235?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kollektoriin tulee lambdat juu. Piuhoja täytyy jatkaa, ei muuten riitä.

PSM-70-2239 on ns. "off-road", ei ole paikkoja ilmaputkille.

PSM-70-2235 taasen on (näkyy nuo tötteröt tuolla päässä).

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Noista toinen 3 pultilla kiinittyvä ja toinen tungetaan putken sisään.Ton kollektorin jälkeen jatkuvaan putkeen.Ehkä?

Lambdat tulee juuri ennen kollektoreita yhteen putkeen eli ei oikeastaan kollektoriin kuitenkaan.

Joo ja kuten Nupa jo laittokin

Kirjoitettu

KOMMENTTI:

Mielellään jo toppicciin tietoa hieman asiayhteydestä ettei kaikkien tarvii ihmetellä mistä milloinkin on kysymys.

Peruskäyttäjä säästyisi monelta turhalta klikkailulta ja myöhemmin hakutoiminto antaisi paremmat vastaukset.

Esim. tämä topicci olisi voinut olla vaikkapa:

LT1 - Mitä eroa on Summitin PaceSetterin pitkien sarjojen tyypeillä PSM-70-2239 ja PSM-70-2235?

Kirjoitettu

Kollektoriin tulee lambdat juu. Piuhoja täytyy jatkaa, ei muuten riitä.

Eikä kannata jatkaa piuhoja itse pidentämällä vaan osta valmiiksi pitkät piuhat: CEI-109011. Itse jatkettujen kanssa saattaa tulla nimittäin ongelmia, lisäksi nämä valmiit saa näppärästi pikakiinnikkeellä laitettua sinne kiinni.

-vellun kommentti on asiaa

• 3 months later...
Kirjoitettu

Onkos muilla ollu PaceSettereissään kuparitiivisteet?  ???

Mä laitoin viimeks tollaset kupari tiivarit,hyvin on pitäneet.  m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tattis. Tossa keräilen juuri settiä mitä pitäs laittaa. Kaippa sitä pitäis pyrkiä tuolta 13L / 100km jonnekkin 11L -  11.5L kulutuslukemiin. Tossa on toi 3.23 perä, se nostaa ilmeisesti kulutusta myös (yli 2000 kierrosta, kun mennään 100km/h). Mutta toisaalta tuo 50km/h --> 140km/h väli kiihtyy ihan ok. Ilmeisesti 2.75 se buusti tulee jossain 150km/h --> 200km/h välillä. TIEDÄ sitten kumpi hyödyllisempi. Riippuu varmaan ajaako motarilla vai pikkuteillä... Jos meinaa lähetellä jonkun kanssa kilpaillen...

Joku kyseli mikä y-putki näihin sarjoihin tulee, ja sehän on PSM-82-1161

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Mä laitoin viimeks tollaset kupari tiivarit,hyvin on pitäneet.  m/

Ok, nyt ehkä tyhmä? kysymys, mutta onko väliä kummin päin ton tiivisteen laittaa?

Kupera vai kovera puoli lohkoon päin?

-e- Itselleni vastaten: ei ole väliä, mutta ehkä kuitenkin parempi laittaa huuli pakosarjoihin päin.

• 2 years later...
Kirjoitettu

Joku kyseli mikä y-putki näihin sarjoihin tulee, ja sehän on PSM-82-1161

Apua tarttee!! kuinka ootte ratkaissu katalysaattorin liittämisen tähän pacesetterin y-putkeen? y-putki on mallia off-road ja jos sen laittaa paikoilleen ilman muutoksia, niin katalysaattorin sijainti muuttuu alkuperäisestä aika paljon taaemmaksi. Ootteko muotoillut y-putkea vai laittaneet katin vain tämän y-putken jatkoksi??  ???

Kirjoitettu

Katin paikka muuttuu, siitä ei pääse mihinkään.

Joku on laitellu katteja laipoilla katastusta silmälläpitäen, itse hitsasin sen tohon yyn jatkoksi.

Kirjoitettu

Katin paikka muuttuu, siitä ei pääse mihinkään.

Joku on laitellu katteja laipoilla katastusta silmälläpitäen, itse hitsasin sen tohon yyn jatkoksi.

kiiiiiitoooosss!!!  m/  onko sulla alkup. katti käytössä vai high flow katti? mulla on tarkoitus laittaa magnaflow:n 3" katti.

Kirjoitettu

kiiiiiitoooosss!!!   m/  onko sulla alkup. katti käytössä vai high flow katti? mulla on tarkoitus laittaa magnaflow:n 3" katti.

Magnan katti oli, nykyään on tuplaputket.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...