Jump to content

peltiosia

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Noniin! Nyt kun tuli tuo keulapala otettua irti,niin ruostettahan siellä on! ylläri ylläri! Mistäs noita keulan osia (ja muitakin peltiosia)kannattaa kysellä? En nyt tarkoita mitään swt:n purkuautoja vaan ihan uusia gm-osia. Onko metroauto ainoa vaihtoehto suomessa? Jos on niin pitää tilata varmaan suoraan jenkkilästä,metron hinnat tuntien...

-us-parts ainakin ilmottaa noita,mutta mitä kautta muut ottaneet?

Kirjoitettu

Kysys tuolta rautakummulta, itelle tuli viime syksynä sieltä toinen takalokari(ovesta takakulmaan asti)tais olla jotain 180€...

Kirjoitettu

0400591428 ja 02387091 olen käyttäny sepon palveluita voin suositella,mattoja tiivisteitä ym ym

Kirjoitettu

Melkonen asiakaspalvelija tuo S.N.....

Viimeksi,kun soitin ja kysyin jotain,ni oli niin saatanan kiukkusen olonen. Luulin sillon,että heräsi mun puheluun (n.klo9.00) ja siitä kiukkunen. eikä ollut sitten edes kotona,kun osaa menin hakemaan vaikka oli sovittu kellonaika. Nyt kun soitin noista korin osista sille,niin sama linja. EI löydy mitään 3 genin peltejä,paitsi tilaamalla. Kun sanoin,etten niitä nyt ihan vielä huomenna tarviikkaan,kun vasta puran autoa. sitten syksymmällä/talvella vasta.

Vastaus:Soita kuule vasta sitten kun tarviit niitä. kiitos hei :o

Enpä taida soittaa enään kolmatta kertaa tuohon numeroon.

Kirjoitettu

sama juuttu, tuntu kans e olis herättäny kaverin , huusi suurinpiirein kun en saanut selvää mitä sanoi

Kirjoitettu

Samat hinnat kun muilla mutta 3 viikon toimitusaika. Käski ostaa sieltä missä on hyllyssä.

Kirjoitettu

Ainakin SWT-ltä tuntuu saavan uusia peltiosia. US-partsilta ei ois saanu (1v sitten).

Konepellin ja etulokasuojan oon ostanu. Konepellissä vaan luki Made in Taiwan vaan haitanneeko tuo... hyvin se passas paikalleen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...