Jump to content

Muutoskatsastus

Danu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kävin eilen katsastamassa autoni eikä mennyt läpi.

Asensin talvella eibachin sportline jouset siihen ja nyt se on sitten niin että mun pitäis muutoskatsastaa se sen takia :o

Onks joku mu täällä joka käyttää niitä jousia täytynyt muutoskatsastaa sen takia?

Kirjoitettu

Oliko siinä muutoskatsastuksessa joku ongelma,vai mikset muutoskatsastanu? Vai oliko tuo hylkäyksen syy?

Kirjoitettu

Ei. Hylkäyksen syy oli pakokaasut, ja se että vasemman puolen ajovalo ei tullut ylös edes itse ruuvamalla. Päivää ennen se toimis vielä >:(

Siksi muutoskatsastus tehdään kun meen sinne uudestaan, jolloin kaikki paperit jousista pitäis olla mukana :-\

Kirjoitettu

Kävin eilen katsastamassa autoni eikä mennyt läpi.

Asensin talvella eibachin sportline jouset siihen ja nyt se on sitten niin että mun pitäis muutoskatsastaa se sen takia :o

Onks joku mu täällä joka käyttää niitä jousia täytynyt muutoskatsastaa sen takia?

mulla kans herttoniemen maankuulu (ks overdrive) katsari pakotti muutoskatsastaan madallusjouset.

Toisella asemalla sitten seuraavana vuonna kerotavat ettei sitä olis tarvinnu. On kuulemma vuosilluvusta kiinni, tai pärstästä tms.

Kirjoitettu

Nyt kesällä mä menin vielä sanomaan katsarille, että toi alustasarja pitäis varmaan muutoskatsastaa.

Katsari sano ettei tarvii ::)

Katsastuksen jälkeen nosturilta lähdettäessä meinas katti sitten jäädä siihen nosturikelkkaan ;D

Kirjoitettu

Nyt kesällä mä menin vielä sanomaan katsarille, että toi alustasarja pitäis varmaan muutoskatsastaa.

Katsari sano ettei tarvii ::)

Katsastuksen jälkeen nosturilta lähdettäessä meinas katti sitten jäädä siihen nosturikelkkaan ;D

mites noitten sarjojen hyväksyminen,onko ongelmia ?

kaveri aikoinaan kiros >:( Pösön kans,madallus sarjan e-hyväksyntä papruja konttoril vaativat !!

Kirjoitettu

Mulle katsari sanoi että pitäis periaatteessa muutoskatsastaa kun on eri kokoiset renkaat mitä otteessa mainitaan. Otteessa on merkitty taka 265/60r15 ja etu 215/60r15. Alla on takana 255/60r15 ja edessä 235/60r15. Ei kuitenkaan hylätty.

Kirjoitettu

Niin, muutoskatsastus pitää tehdä jos auton korkeutta on muutettu vuoden 1993 jälkeen, ja jos auto on tyyppihyväksytty niin jousien pitää olla ko. autoon hyväksytyt ja siittä papyrus. Renkaat saa poiketa alkuperäisestä koosta leveyden osalta 30mm ja vanteen halkaisijan osalta 1" ilman muutoskatastusta.

Kirjoitettu

Mulle katsari sanoi että pitäis periaatteessa muutoskatsastaa kun on eri kokoiset renkaat mitä otteessa mainitaan. Otteessa on merkitty taka 265/60r15 ja etu 215/60r15. Alla on takana 255/60r15 ja edessä 235/60r15. Ei kuitenkaan hylätty.

Onko nuo mainitsemasi koot ilmoitettu lisätiedoissa "vaihtoehtoisena rengastuksena" ?

Kirjoitettu

Mulle katsari sanoi, että ei tarttee muutoskatsastaa (kun sitä itse kysäsin).

Riittää, että kamat on tarkoitettu ko. autoon ja että missään ei ole alle 8 cm maavara.

Kirjoitettu

Onko nuo mainitsemasi koot ilmoitettu lisätiedoissa "vaihtoehtoisena rengastuksena" ?

On vaihtoehtoinen rengastus. Alkuperänen rengastus on 215/60 r15. Minkälainen toimenpide olisi muutoskatsastaa nykyinen rengastus?

Kirjoitettu

Eli ilmeisesti kauhavalla yritit katsastaa? älä mee sinne

Kirjoitettu

Kauhavalla katsastanu ponun jo parina vuonna. Molemmilla kerroilla läpi ja ihan asiallista palvelua on ollu tähän asti. Mitä nyt vähän valitusta punaisista äärivaloista ja vääränkokoisista renkaista. ;D

Kirjoitettu

Lapua ja K1,on harraste ystävällinen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...