Danu Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kävin eilen katsastamassa autoni eikä mennyt läpi. Asensin talvella eibachin sportline jouset siihen ja nyt se on sitten niin että mun pitäis muutoskatsastaa se sen takia Onks joku mu täällä joka käyttää niitä jousia täytynyt muutoskatsastaa sen takia?
Jarno Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Oliko siinä muutoskatsastuksessa joku ongelma,vai mikset muutoskatsastanu? Vai oliko tuo hylkäyksen syy?
Danu Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Ei. Hylkäyksen syy oli pakokaasut, ja se että vasemman puolen ajovalo ei tullut ylös edes itse ruuvamalla. Päivää ennen se toimis vielä Siksi muutoskatsastus tehdään kun meen sinne uudestaan, jolloin kaikki paperit jousista pitäis olla mukana
Jake Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kävin eilen katsastamassa autoni eikä mennyt läpi. Asensin talvella eibachin sportline jouset siihen ja nyt se on sitten niin että mun pitäis muutoskatsastaa se sen takia Onks joku mu täällä joka käyttää niitä jousia täytynyt muutoskatsastaa sen takia? mulla kans herttoniemen maankuulu (ks overdrive) katsari pakotti muutoskatsastaan madallusjouset. Toisella asemalla sitten seuraavana vuonna kerotavat ettei sitä olis tarvinnu. On kuulemma vuosilluvusta kiinni, tai pärstästä tms.
-vellu Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Asensin talvella eibachin sportline jouset siihen ja nyt se on sitten niin että mun pitäis muutoskatsastaa se sen takia Onks joku mu täällä joka käyttää niitä jousia täytynyt muutoskatsastaa sen takia? Nyt kesällä mä menin vielä sanomaan katsarille, että toi alustasarja pitäis varmaan muutoskatsastaa. Katsari sano ettei tarvii Katsastuksen jälkeen nosturilta lähdettäessä meinas katti sitten jäädä siihen nosturikelkkaan
Chevy Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Nyt kesällä mä menin vielä sanomaan katsarille, että toi alustasarja pitäis varmaan muutoskatsastaa. Katsari sano ettei tarvii Katsastuksen jälkeen nosturilta lähdettäessä meinas katti sitten jäädä siihen nosturikelkkaan mites noitten sarjojen hyväksyminen,onko ongelmia ? kaveri aikoinaan kiros Pösön kans,madallus sarjan e-hyväksyntä papruja konttoril vaativat !!
Mikko Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2006 Mulle katsari sanoi että pitäis periaatteessa muutoskatsastaa kun on eri kokoiset renkaat mitä otteessa mainitaan. Otteessa on merkitty taka 265/60r15 ja etu 215/60r15. Alla on takana 255/60r15 ja edessä 235/60r15. Ei kuitenkaan hylätty.
HRA33 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2006 Niin, muutoskatsastus pitää tehdä jos auton korkeutta on muutettu vuoden 1993 jälkeen, ja jos auto on tyyppihyväksytty niin jousien pitää olla ko. autoon hyväksytyt ja siittä papyrus. Renkaat saa poiketa alkuperäisestä koosta leveyden osalta 30mm ja vanteen halkaisijan osalta 1" ilman muutoskatastusta.
Guest Vemu Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Mulle katsari sanoi että pitäis periaatteessa muutoskatsastaa kun on eri kokoiset renkaat mitä otteessa mainitaan. Otteessa on merkitty taka 265/60r15 ja etu 215/60r15. Alla on takana 255/60r15 ja edessä 235/60r15. Ei kuitenkaan hylätty. Onko nuo mainitsemasi koot ilmoitettu lisätiedoissa "vaihtoehtoisena rengastuksena" ?
Z-28 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Mulle katsari sanoi, että ei tarttee muutoskatsastaa (kun sitä itse kysäsin). Riittää, että kamat on tarkoitettu ko. autoon ja että missään ei ole alle 8 cm maavara.
Mikko Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Onko nuo mainitsemasi koot ilmoitettu lisätiedoissa "vaihtoehtoisena rengastuksena" ? On vaihtoehtoinen rengastus. Alkuperänen rengastus on 215/60 r15. Minkälainen toimenpide olisi muutoskatsastaa nykyinen rengastus?
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Mulle katsari sanoi että pitäis periaatteessa muutoskatsastaa kun on eri kokoiset renkaat mitä otteessa mainitaan. Otteessa on merkitty taka 265/60r15 ja etu 215/60r15. Alla on takana 255/60r15 ja edessä 235/60r15. Ei kuitenkaan hylätty. Eli ilmeisesti kauhavalla yritit katsastaa? älä mee sinne
Mikko Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Eli ilmeisesti kauhavalla yritit katsastaa? älä mee sinne Kauhavalla katsastanu ponun jo parina vuonna. Molemmilla kerroilla läpi ja ihan asiallista palvelua on ollu tähän asti. Mitä nyt vähän valitusta punaisista äärivaloista ja vääränkokoisista renkaista.
Mopo305 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2006 Eli ilmeisesti kauhavalla yritit katsastaa? älä mee sinne Lapua ja K1,on harraste ystävällinen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään