Jump to content

GTA :n viritys

GTAponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

kertokaa vinkkejä miten,mitä ja mistä kannattas aloittaa tuommoisen 350 ponun vm 89

viritys?

helpointa,,,halpaa,,,????

auttakaa jos löytyy vinkkejä

Kirjoitettu

Peltisarjat ja paremmin virtaava pakoputkisto on se mistä yleensä lähdetään liikkeelle. Kovin suurta tehonkasvua noilla ei kylläkään saavuteta, mutta virityksen tielle kun lähdetään, nuo tulee eteen joka tapauksessa. Moottorin viritys tuo taas muassaan dominoefektin, mutta potentiaalia siitä kyllä löytyy. Lopulta huomaat, että pelkkä lohko, jos sekään, on enää alkuperäistä ;)

Kirjoitettu

Asiaa käsitelty paljon,koitappa haulla,ja kattele noita projekti juttuja niistä löytyy paljon asiaa,niin ja tervetuloa puoli hullujen joukkoon.

• 2 months later...
Kirjoitettu

osta/tilaa alfamerista tpi-insider hints(tpi specialties),siinä on paljon pikkuvinkkejä noin aluks-oravaverkot pois maffista jne...itsellä se on raamatun paikalla.

• 2 months later...
Kirjoitettu

osta/tilaa alfamerista tpi-insider hints(tpi specialties),siinä on paljon pikkuvinkkejä noin aluks-oravaverkot pois maffista jne...itsellä se on raamatun paikalla.

Etsin itse tuolta alfamerin sivuilta enkä löytänyt kyseistä kirjaa, oliko kirja tuolla nimellä?? 8) vai kenties tämä ? => Chevy TPI Fuel Injection Swapper's Guide How to install and modify GM | Kirja | englanti | 34,8 EUR

Kirjoitettu

eijjoo se, kun ostin sen taitaa olla jo 8 v. voin myydä kyl omani koska myyn autonkin poies. mulla on myös huolto-ohjeet/tpi tuunaus ohje kirja.(howell

industries tais olla)  040-5617816

Kirjoitettu

eijjoo se, kun ostin sen taitaa olla jo 8 v. voin myydä kyl omani koska myyn autonkin poies. mulla on myös huolto-ohjeet/tpi tuunaus ohje kirja.(howell

industries tais olla)  040-5617816

No laitappa hintaa vaikka sp. molemmista kirjoista

juha.valli@kolumbus.fi

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...