Jump to content

93-94 LT1:n Jakopää pitäis löytää

Recommended Posts

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

En ole löytänyt muita kuin 2 vaihtoehtoa, jotka käy ilman muutoksia.Lunatin LUN-93094 jonka jo totesin "ei mulle sopivaksi" ja COMP Camsin CCA-3206.

Onko tässä kaikki vaihtoehdot?

Kirjoitettu

Itse risteyttämällä eri kaksi eri jakopäätä niin onnistuu. Ostaa normi tuplarollerin johon upotetaan vanhasta optin spooritus. Kestää varmasti ja toimii. ;D Hiukan työtähän toi vaatii mutta tulee tod.näk. edullisemaksi kuin toi compin tekele.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Olikos toi optin keskusta irroitettavissa muuten kuin sorvaamalla?Ketjujen jakoko on aina sama?Tosin kuulostaa riskipeliltä kyhätä,sattuuko ajoitus ym kohdilleen ja kestääkö.Vois ostaa valmiin jos sellainen vaikka 350$+ kulut irtoaisi.

Kirjoitettu

Olikos toi optin keskusta irroitettavissa muuten kuin sorvaamalla?Ketjujen jakoko on aina sama?Tosin kuulostaa riskipeliltä kyhätä,sattuuko ajoitus ym kohdilleen ja kestääkö.Vois ostaa valmiin jos sellainen vaikka 350$+ kulut irtoaisi.

Kestää aivan varmasti ja ajoituksen tarkkuus ei varmasti kärsi yhtään jos ovat tehtaalla tunkeneet sen oikein. Mulla on suunnitelma miten tommonen tehdään hyvin. Hieman joutuu koneistamaan mutta sitä varten on olemassa koneet....=hauskaa harrastamista. Tein itse ja säästin selvää rahaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...