tomipoika Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 eli pitäs vaihdettuu stereot , alkuperäiset nyt kiinni, saako siihe jtn siistiä kehikkoa tai adapteria? kun se alkuperäinen soitin on melkee 10cm korkea, joku muu vaihtanu varmaanki? eikä tuu kuuloon mikään 7 tuumane nääyttö sotkee hienoo sisustaa x)
Juhani LS1 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 Metran kiteillä ja johtosarjoilla mikä vaan Din kone kiinni ja toimii helposti. Us-Parts hyllystä.
tomipoika Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 paljokohan maksaa
z-man Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2006 ite oon tollasella laittanu,hyvin toimii,eikä muistaakseni ollu kallis
Jugih Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Eiks Bosen vehkeisiin tuu ongelma?
TexFinn Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Eiks Bosen vehkeisiin tuu ongelma? Juu, niissa on vahan kommervenkkeja, mutta jos en nyt ihan vaarin muista niin tassa tapauksessa taitaa olla kyse Ponusta, jolloin vastaan tulee Monsoon-tsydeemin jutut. Mutta jos ei ole Monsoonia, niin ei muuta kuin uutta pelia kiinni vain.
Mika Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Juu, niissa on vahan kommervenkkeja, mutta jos en nyt ihan vaarin muista niin tassa tapauksessa taitaa olla kyse Ponusta, jolloin vastaan tulee Monsoon-tsydeemin jutut. Mutta jos ei ole Monsoonia, niin ei muuta kuin uutta pelia kiinni vain. Onko minkä vuosimallin vehkeissä noita Monsoon systeemeitä näin yleensä ottaen...?
zodiack Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 mulla ei ainakaan ollu ongelmia tereoitten laitos, kolvas isoliittimen kiinni ja avot pelitti hyvin, paitsi vasen etu kajari ja vänkärin taka... etu kajari oli ainakin kirjaimellisesti paskana...
Chevy Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Onko minkä vuosimallin vehkeissä noita Monsoon systeemeitä näin yleensä ottaen...? oliskohan -99 alkaen Bose tais alkaa -87
tomipoika Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 no nyt tuli hankittua uudet stereot =) . ja us-partsilt sellane valmis kehikko ainoo ongelma oli et sähköanteennille löytyny jostain ihme syyst piuhaa uuden pisti sit tulee samantien koko matkan =)
TexFinn Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 oliskohan -99 alkaen Bose tais alkaa -87 4 Gennereiden kohdalla pitaa nyt kuitenkin pitaa mielessa se, etta 93-96 Camaroissa systeemin nimi oli Bose kun taas vastaavien vuosimallien Firebirdeissa se oli Monsoon. Vuodesta 97 lahtien Camaroihin on saanut Monsoonin ja 98 lahtein Firebirdeihin. Parhaiten systeemin tunnistaa siita etta lukeeko mankan nayton reunassa Monsoon vaiko ei. Jos ei lue, niin silloin vaihtohomman pitaisi sujua paljon helpommin.
Juhani LS1 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Monsoonissa toimii mikä vaan kone suoraan , vahvariin ja ämyreihin ei tarvii koskee jollei taho . Metran sarjoilla 10 min bolt on. näin ainakin -99 Camus.
TexFinn Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Monsoonissa toimii mikä vaan kone suoraan , vahvariin ja ämyreihin ei tarvii koskee jollei taho . Metran sarjoilla 10 min bolt on. näin ainakin -99 Camus. Joo, se taisi itse asiassa olla tuo Bose joka aiheutti vahan ongelmia. Mutta olihan ne ohmitkin erilaisia kai molemmissa tsydeemeissa, eiko...? Toisaalta..., enhan mina naista hommista itse mitaan tieda, kunhan olen vain intterwepista lueskellut isojen poikien juttuja...
Nupa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 ... kunhan olen vain intterwepista lueskellut isojen poikien juttuja... Totta, kaikkihan mikä on intter-njetissä on totta.
Juhani LS1 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 No ne Boset mitkä oon nähny -82 -88 -91 Camaroissa ei aiheuttanu ongelmii, senkun vaihto koneen. Monsoonis mikä mulla on on vahvistin varapyörän vieressä siinä on 8 siltavahvarii eteen oviin erilliset basso/discantti, sivupilareihin basso, tavaratilaan kokoalue, ponus on ilmeisesti yhet enenmän, vahvarin piirikortilla oli kaks tyhjää lutikan paikkaa. Vahvari menee päälle kun soittimelta tulee äänisingnaalia, muuta herätettä ei o. Tuleva äänisinkku on vahvistintasoa ei linja, delcon soitin on ihan normaali ja normaali liittimellä, mikä vaan soitin kelpaa, helpointa on ostaa Metran ISO-Delco sovitejohdot plug and play,lisäksi tarvitaan antenniliitin sovite Metra sekin. Minkä vaan DIN soitimen saa kiinni Metran adapterilla. Kaikkee Metra kamaa US-Parts. Ite oon vaihtanu pilarien bassot parempiin ja lisänny sinne discantit, ottanu valmiiks suodatetun sinkun toiselta bassolta subbarin 250W vahvarille ja varapyörän paikkalla on 24L laatikko 10 Peerles XLS joka toimii noin pienessä umpilaatikossa. soitin on Kenwood jonka kuudenlevyn makasiini on niin pieni et mahtuu kuskinpenkin alle, niin ei tarvii kontissa käydä vaihtaas lippaita . All and All soi kohtuulisen hyvin , soittimen vaihto vaikutti todella paljon koska Delcoissa on on... no low lowt ja high hihgh puuttuu minusta.
TexFinn Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2006 No ne Boset mitkä oon nähny -82 -88 -91 Camaroissa ei aiheuttanu ongelmii, senkun vaihto koneen. Pitaa varmaan paikkaansa. 93-96 Camaroissa tsydeemit vahan muuttuivat.
SpedeX Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2006 Minkäs kokoiset elementit on 94 transamissa etuovissa, takapenkin vieressä ja kontin puolella ???
zodiack Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2007 Minkäs kokoiset elementit on 94 transamissa etuovissa, takapenkin vieressä ja kontin puolella ??? eikö ne 6.5" ole..
Jugih Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kokeilin asentaa Pieoneerin perus DIN-mankan omaan '93 Bose-järjestelmään, vaan eipä toiminut. Virrat ym. tuli ok, mutta kajareista ei vaan kuulunut pihaustakaan. Mulla on vieläpä GM->ISO liitin adapterikin. Eli kyllä se Bose jonkun päänvaivan aiheuttaa.. Any help?
Nupa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kaiuttimet täytyy vaihtaa samalla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Lainaan aktiivista topiccia. Mites on 3genin kanssa? riittääkö joku muunnospalikka (mikä mistä?) orkkis -> ISO Ei o mitään hajua noista vehkeistä
Jugih Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Kunhan stereoissa ei lue Bose/Monsoon niin ei mitään ongelmaa. Noissa edellämainituissa kun kaiuttimissa on itsessään vahvistimet. Eli orggis mankka antaa eri signaalia kuin aftermarket-mankat. GM -> ISO liittimiä ja mankan soviteadaptereita saa USpartsilta. (suolaiseen hintaan yht. 55€)
Jugih Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Ja vielä lisäystä, kävin Motonetissä katsomassa liittimiä, niin huomasin että siellä on aika kattava valikoima eri automerkkien liitinadaptereita. Ihan vaan vinkiksi. Paitsi ei GM:lle..
pantera Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 GM"n kayttamia weatherpack liittimia loytyy wurthilta
Nupa Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Ku päivitin oman systeemin, otin kajareiks SOnyn Xplodit XS-F1731 (taitaa olla jo vanha malli?), meni paikoilleen heittämällä ja hyvin jytää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään